Aktywne Wpisy

SereneCipher +68
Jestem albo smutna, albo w-------a, albo zmęczona.
Praktycznie nic pomiędzy. Naprawdę tak wygląda życie? Czy ja robię coś nie tak?
Praktycznie nic pomiędzy. Naprawdę tak wygląda życie? Czy ja robię coś nie tak?

Nacho_Libre +17
#sluchamzlastfm #sluchamzlastfm2 #muzyka #spotify #lastfm
Dzień dobry,
W ten niedzielny poranek zapraszam do cotygodniowego Waszego zestawienia najczęściej słuchanych albumów w serwisie last.fm w kończącym się tygodniu.
Słucham
Dzień dobry,
W ten niedzielny poranek zapraszam do cotygodniowego Waszego zestawienia najczęściej słuchanych albumów w serwisie last.fm w kończącym się tygodniu.
Słucham





#gry #rpg
Przejrzyj te 2 listy:
http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9453 (większość pozycji z tej listy jest obowiązkowa, a założę się, że zagrałeś w co najwyżej 20 tytułów)
źródło: comment_wIhBAn1kGd5TJMTWjRcp00TWUHVcNSnq.jpg
PobierzJa zacząłem grać w Dragons Dogma Dark Arisen. Ale nie mam jeszcze pewności czy to dobra gra. Jeśli chcesz faktycznie odgrywać role to ma potencjał (Sorcerer i jego czary <3), natomiast fabuła wydaje się puki co pisana na kolanie.
@Bethesda_sucks: Jasne, majstersztykiem był niepotrzebny system degradacji broni, idiotyczny respawn i fabuła każąca bawić się w woźnego.
@CorTuum: Jak ktoś miał problemy zawsze mógł obniżyć poziom trudności, wówczas te wady przestawały istnieć. A z respawnami można sobie radzić też w inny sposób (wystarczy np. omijać niektóre miejsca albo rozwalać kamery albo hakować). Gra ma multum opcji i wyprzedziła swoją epokę, bez niej pewnie nie byłoby Deus Exa.
A okej. Te wszystkie elementy są zaimplementowane idealnie, wystarczy obniżyć poziom trudności! Co za argument.
Nie bardzo, odkąd respawnowany przeciwnik leci bez pudła w stronę gracza. Co dodatkowo niszczy cała atmosferę pseudohorroru.
Multum opcji? Jakie? Może w umiejętnościach, które lubią okazywać się bezużyteczne albo absolutnie konieczne (sens wyboru
@CorTuum: Bardzo dobry argument. To że ty nie potrafisz grać w FPS-y nie oznacza, że inni też nie potrafią, a "problemy" o których piszesz znikają jeśli ma się odpowiedniego skilla lub gra się na właściwym poziomie trudności. Broni jest od groma więc na poziomie normalnym degradacja nie ma znaczenia, tak samo respawn (który zresztą można powstrzymać
@Bethesda_sucks: nie. Sens wyboru jest wtedy, kiedy grę da się przejść na istotnie różne sposoby przy innych wyborach. Czyli z jednej strony, jeśli mam wybór pomiędzy bronią sieczną a bronią obuchową, a różnią się tylko animacją, to to nie jest sensowny wybór. Ale z drugiej, jeśli muszę wybrać b--ń obuchową, bo
Nie zapominajmy, że kiedy w końcu gracz znajduje sensowną b--ń tego typu - Laser Rapier - to nie dość że wymaga ona poważnej inwestycji, to byle chmyzowate mutanty są na niego odporne. Kwintesencja System Shocka 2 po prostu.
System umiejętności SS2 jest mało istotny i w praktyce służy tylko po to, by sztucznie utrudnić