Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
SK*****ny źle zakrecili olej, trzymałem na siedzeniu. Nie wiem teraz czy to odpiore. Przysięgam, że ich za to pozwe. Macie jakieś rady czym to odmyc z siedzenia? #volvo #mechanikasamochodowa #pomocy
Różowy pasek ma w biurze komputer z Outlookiem, pocztę ma ustawioną w protokole SSL. Wczoraj wbija do pracy i... Pustka. Nie ma żadnych maili na swojej skrzynce. U innych nie było tego problemu. Telefon do informatyka (a w zasadzie to do gościa z IT, z którym firma ma podpisaną umowę - generalnie firma siedzi na jakimś zwykłym hostingu i ma podpisaną współpracę z firmą IT), która "ogarnia hostingi, awarie poczty, ksera, wifi i tak dalej").
No i ten gość przyznał, że skrzynka była pełna, więc... Usunął ją. Albo usunął bazę danych zajmowaną przez pocztę, nie wiadomo co miał na myśli. Na szoki i konsternacje, że jak tak mógł, zareagował, że to przecież wina firmy, że korzysta z SSL zamiast zapisywać wszystko na swoich komputerach - i zrobił wywód na temat tego, że wiadomości zapisuje się na komputerze, a nie teraz robi mu się wyrzuty. Po chwili rozmów ze sobą dziewczyny z różowym zadzwoniły do niego jeszcze raz i stwierdziły, że gówno prawda i nie miał prawa usunąć skrzynki. Ten tłumaczy się, że musiał, bo skrzynkę wykorzystano w weekend do spamu, zaczęły się wiadomości na ogromną skalę wysyłać dlatego ADMINISTRATOR postanowił ją usunąć. Powiedział, że pierwszy raz spotkał się z czymś takim, że ktoś w Outlooku nie miał zaznaczone ściągania wiadomości i zapisywania ich na dysku. Jest tym oburzony. Powiedział, że administrator posiada archiwum poczty i wgra pocztę z ostatniej bazy danych. Podobno ją wgrał, gość podał różowemu nowe hasło do maila (lub po prostu założył nowe?). Ale skrzynka jak była pusta, tak jest pusta dalej. Po awanturze gość z IT przyznał, że nic z tym nie może zrobić i maile przepadły.
No i różowy pyta się co robić i kogo pytać, ja się na tym nie znam, ale podpytałem znajomych z #informatyka , którzy twierdzą, że to wina pana z IT lub hostingu. Drogi Wykopie, proszę o podpowiedź - kto tu nawalił? Co różowy powinien zrobić?
@mateoaka: xDDDDDDDD
@mateoaka: xDDDDDDDDDDDD
@mateoaka: xDDDDDDDDDDDDDDDD
Sam pracowałem w jednej z większych firm hostingowych w Polsce i robiłem takie rzeczy ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ale, co ważne - po wcześniejszym upomnieniu, z pytaniem, czy może pomóc? (Oczywiście za odpowiednią dopłatą). Jeżeli klient nic nie zrobił z zainfekowanym
@mateoaka: Zawinił kretyn który myślał że jest informatykiem. Rozmawiajcie z jego szefem.
@Mirkowy_Annon: Ale z tego co napisał OP to oni nie zarządzali serwerem poczty, tylko mieli skrzynki xD
@mateoaka: Facepalm. Zmienić dostawcę tego typu usług
Co za marny #!$%@? ten informatyk, gowno prawda, jego wina, #!$%@? niech odpowie za to teraz!
Ale fizycznie, one znajdują się na serwerach firmy hostingowej i zarządza nimi administrator hostingu- to on odpowiada za te skrzynki, gość od IT którego zatrudniła firma, może jedynie dzwonić do admina hostingu i prosić go o załatwienie sprawy tak- lub inaczej.
Z doświadczenia wiem, że jeżeli chcesz załatwić taką sprawę- gadaj z adminem hostingu. Często wystarczy "proszę" żeby załatwić sprawę, zamiast
#adweb