Aktywne Wpisy
Riannon86 +200
Sprzątam w domowych książkach i znalazłam książkę kucharska prababci z 1889. Podsylam kilka stron. Gdyby ktoś chciał jakieś przepisy dajcie znać. #gruparatowaniapoziomu #gotujzwykopem #kuchnia #historia #ksiazki
Pokojowa +17
Materiał filmowy z luksusowego ukraińskiego ślubu nad włoskim jeziorem Como.
Ślub pary pochodzącej z Kijowa odbył się 10 lipca w Willi Balbiano, którą właściciele wynajmują średnio za 19 tys. euro dziennie. Jedną z par młodych okazała się Angelina Terska, która na co dzień pracuje w branży turystycznej. Kim jest pan młody, nie wiadomo. Ślub media oszacowały na 1 milion euro.
#ukraina #wojna #rosja
Ślub pary pochodzącej z Kijowa odbył się 10 lipca w Willi Balbiano, którą właściciele wynajmują średnio za 19 tys. euro dziennie. Jedną z par młodych okazała się Angelina Terska, która na co dzień pracuje w branży turystycznej. Kim jest pan młody, nie wiadomo. Ślub media oszacowały na 1 milion euro.
#ukraina #wojna #rosja
Chciałbym zapowiedzieć nadchodzący scenariusz mojego autorstwa pt. "Piraci i Kupcy", który przeniesie nas do XVI wieku. W grze możemy wcielić się w jedno z kolonialnych imperiów i rozpocząć ekspansję na daleki zachód, za ocean atlantycki, do Nowego Świata (również do Afryki) pełnego cennych surowców i tajemniczych artefaktów.
Grywalne nacje: Anglia, Francja, Holandia, Hiszpania, Portugalia + Indianie A. Północnej + Indianie A. Południowej + Piraci.
Scenariusz w wersji HotA, rozmiar HX (256x256). Mamy do naszej dyspozycji obszar od Nowej Karoliny po lasy deszczowe Amazonii. Mapa rządzi się pewnymi regułami, mianowicie większość kopalni znajduje się w nowym świecie i zmusza do walki o "kolonie". Każda nacja posiada po jednej koloni w Nowym Świecie + unikalny bonus: Anglicy mają pirackie miasto na karaibach, Francuzi bohatera Samuel de Champlain z mistrzowską dyplomacją, Holendrzy startują z kilkoma kopalniami na Karaibach, Hiszpanie mają bohatera z mistrzowską nawigacją natomiast Portugalczycy rozbudowaną Kolonię w Ameryce Południowej.
Mapa będzie pełna ciekawych miejscówek, ukrytych wydarzeń i zagadek, których rozwiązanie może przynieść nam wymierne korzyści (jak chociażby skróty i łatwe przemieszczanie się między Europą i Nowym Światem). Mapa jest ukończona w 80%. Europa, Afryka i Część Ameryki Południowej i Ameryki Łacińskiej jest zrobiona.
Rzucam fotkę na zachętę. Dołożyłem jeszcze sporą ilość potworów i ograniczyłem surowce.
Czekam na jakieś sugestie.
Każde państwo w Europie jest oddzielone podwójnym strażnikiem granicznym, do którego dostęp od swojej strony ma każda nacja, a co za ty idzie, jeśli sam nie otworzysz bramy i nie zrobi tego Twój sąsiad, to lądowo się do siebie nie dostaniecie. Miejsca do desantowania się są ograniczone, a stocznie w początkowej fazie gry
-Stocznie chronione przez "wysokie" potwory, więc bohaterowie z mainlandu nie popłyną do Ameryki. Okay, myślałem, że taki był główny zamysł, z jakimś ograniczeniem budowania w Ameryce by tam bazować na surowcach a tutaj na jednostkach i to "wymieniać".
-Miejsce do desantów chronione przez słabsze jednostki, ale to już nie ma znaczenia.
-Więc w early-game trzeba się bawić w walkę w Ameryce i jak największe zdobycie zasobów.
Ok, ma sens,
Waham się jeszcze pomiędzy siłą tych potworów. Póki co postawiłem na 5 więc nie powinno to sprawić większego problemu, aczkolwiek nie powinno pozwolić na szybki rush.
Miejsca
Komentarz usunięty przez moderatora
Szanuję!
Przyznam sie, że zainspirowany rozgrywka w EU IV nosiłem się z koncepcją zaprojektowania mapy do H III pt. Święte Cesarstwo Rzymskie. Warto zrealizować ten pomysł?