Wpis z mikrobloga

Zrobiłem niedawno kilka tekstur w designerze i chciałem jakoś je wykorzystac. Modelowanie blender, tekstury substance designer. Feedbacki mile widziane(konstruktywna krytyka to już w ogóle, mam jeszcze trochę miejsca na teksturze i nie mam pomysłu jak by wykorzystać. Jak dla mnie przesadziłem ze stylizacją drewna trochę, chociaz nie miałem pomysłu jak zrobić aby z realnym dobrze wyglądało. 4,5k poly teksa 2k #grafika3d #januszeblendera #3dsmax #blender #substancedesigner #tworczoscwlasna #3d
KotAlik - Zrobiłem niedawno kilka tekstur w designerze i chciałem jakoś je wykorzysta...

źródło: comment_YJlIur5sF39VsxpNjQPqdWEkwfpAqRTA.jpg

Pobierz
  • 38
  • Odpowiedz
@KotAlik: Jeśli chodzi o model i teksturowanie to duży plus, jeśli o render... brak AO, nienaturalne cienie (czytaj zbyt jasne), jeśli ma to być obiekt oświetlany przez słońce.
  • Odpowiedz
@Surgeon: właśnie chciałem zrobić coś takiego, ale chyba nie wyszło najlepiej, może to przez brak kontrastu i lekkie rozmycie, tak czy inaczej idzie do przerobiona w takim razie.
@xandra: właśnie chyba popełniłem taki błąd przy oświetlaniu, że nie miałem założenia jak by to miało być oświetlone i po prostu robiłem je na pałę ( ͡° ͜ʖ ͡°) właśnie oświetlenie to coś co zawsze u mnie leżało,
KotAlik - @Surgeon: właśnie chciałem zrobić coś takiego, ale chyba nie wyszło najlepi...

źródło: comment_Sxzxj4QECBMGimpTMzFZ5fPoSvwRxkXu.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Niestety nie mogą dodawać brudu tam gdzie bym chciał przez to że tekstura nie jest unikatowa.


@KotAlik: A nie możesz stworzyć MixMaterial i zrobić procedural + manual?
  • Odpowiedz
@loczyn: powinno się wymyślić słowo na to uczucie kiedy pracujesz X godzin nad czymś, myślisz, ze gotowe, wrzucasz i loczyn kilkoma zmianami w fotoszopie pokazuje ci, ze to co zrobiłeś to dopiero beta, płaska, nieciekawa i bez wyrazu...

acz imho ten murek nadal jest jakiś blady strasznie, jakby mąką obsypany czy coś
  • Odpowiedz