Wpis z mikrobloga

Widziałem dzisiaj straszny śmiertelny wypadek vectry b i sam też takim czymś jeżdżę. Nie uwierzycie co było przyczyna wypadku,na prostej drodze urwało się koło ,ze tak się zapytam jak często zdarza się ze urywaja się koła w vectrach? Mają jakieś wadliwe łączenia czy co ? W ogóle jak domowym sposobem sprawdzić koła można aby zapewnić jak najwięcej gwarancji ze się koło nie urwie podczas jazdy? ps: widok okropny auto owinięte w okół drzewa i zapach tych wszystkich płynów i takiej spalenizny #mechanikasamochodowa #opel #viki #vectra #samochody zdjeci pogladowe podobnie wygadał samochód tylko tyle ze zielony.
a-lexis - Widziałem dzisiaj straszny śmiertelny wypadek vectry b i sam też takim czym...

źródło: comment_yrLUekLnWAGOeo0UrWV4NbvkOqhHcT8Q.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
@na_rowerze_samochodem_360: no dobra ale co mogło sie zdarzyc ze odpadło koło ? poza tym ta Vectra wyglądała na zadbaną to nei było "jakis gówno ze odpada koło" a mimo wszystko doszło to tak strasznego wypadku wstrząsnęło mną to mocno tym bardziej ze pół godziny prędzej tamtędy jechałem..
  • Odpowiedz
@na_rowerze_samochodem_360: no mówię ci aż mnie zamurowało prosta droga wszystko fajnie a tu taka sprawa. vectra wyglądała jak zgnieciony papier :| a sam taka jeżdże tylko ze w bordo i az mówie zapytam vectrarzy co to może być, bo jak zyje nie słysząłem by ktos zgina przez urwane koło
  • Odpowiedz
@xxx12321_new: ale tu jestem prawie pewny ze vectra była zadbana widać było nowy np układ wydechowy w zgliszczach bardzo ładny lakier ( oczywiście to co zostało nie naruszone}
  • Odpowiedz
w wektrach, ani innych samochodach nie urywają się koła.
może się zdarzyć że ktoś źle przykręci śruby i one podczas jazdy się wykręcą i koło poleci.
Dość częsta przypadłość kiedy ktoś samodzielnie montuje koło i nie ma pojęcia.

Cywilizowane zakłady mają klucze dynamometryczne i dokręcają tak jak potrzeba.
Inne elementy zawieszenia są trwałe a ew. usterki wyjdą na okresowym przeglądzie

@a-lexis:
  • Odpowiedz
@a-lexis: kontrola stanu zawieszenia.
Nawet samemu koło do góry i szukasz luzu lewo prawo, góra dół. Potem łychą dolny sworzeń czy nie ma luzu.
#!$%@? o szarpakach i kluczu dynamometrycznym do skręcania zawieszenia i kół. @na_rowerze_samochodem_360: dobrze mówi ze koła potrafią okręcić się same bez przyczyny. Nie raz jak miałem sam.
  • Odpowiedz