Wpis z mikrobloga

@KafkaZwanaFranzem: na razie obejrzałem połowę materiału, bo niedługo mecz - bardzo dobry. Wiele cennych informacji zgromadzonych w jednym miejscu, widać, że autor się bardzo postarał. Sporo rzeczy sobie przypomniałem i wielu się dowiedziałem np. o tym, że inspiracją przy Falloucie 1 było Miasto zaginionych dzieci, jeden z moich ulubionych filmów. No i bardzo mądre slowa:

You don't trust your own government


Damn right!

Przede mną teraz Arcanum i vtmb, yeah!
@KafkaZwanaFranzem: Obecnie nie mam czasu obejrzeć. Czy jest info, które sam poznałem niedawno (w przeciągu miesiąca, choć datuje się je na kilka lat wstecz) i swego czasu wprowadziło w konsternację społeczność RPG Codex, a mianowicie, że Tim Cain ma męża? []
@wielooczek: to może ja odpowiem, bo obejrzałem już całość - nie ma o tym mowy. Generalnie o samym Timie nie ma zbyt wiele. Najwięcej jest o jego początkach i pracy przy Falloucie. Sporo za to zawarto informacji o grach, nad którymi kiedyś pracował - Fallout 1, Arcanum, TOEE i Bloodlnes, choć z tym ostatnim nie ma zbyt wiele wspólnego. Możemy się za to dowiedzieć np. tego, że przy pracy nad toee
Walnął też potężnym spojlerem na samiutkim początku części materiału o Bloodlines


@Lisaros: Wielki minus dla autora materiału za to ( ͡° ʖ̯ ͡°)

A napisałem o tym, bo prawie nigdy się o tym nie wspomina, tym większe było moje zaskoczenie, gdy przeglądając Codex natknąłem się właśnie na tę informację, plus byłem bardzo rozbawiony reakcją tej konserwatywnej społeczności na temat człowieka, który uchodzi tam za jednego z "bogów
@wielooczek: a tak, też o to czytałem xD Teraz rozumiesz, czemu tak kibicowałem Wiedźminowi 3, by wygrał swego czasu - gra bez turowego systemu walki i w dodatku zrobiona przez Polaków, to musiało się skończyć wielkim jękiem wśród wrażliwców. I nie zawiodłem się, zwłaszcza reakcja Rosjan była przezabawna, oczywiście wyciągnęli swoją wersję historii i aż się zapowietrzali z nerwów - w dyskusji o gierkach xD

Anyway - jeżeli jest ktoś, kogo