Wpis z mikrobloga

Niedawno skończyłem swoją platformówkę-zręcznościówkę i chciałbym się z Wami podzielić efektami mojej pracy i jednocześnie prosić o zdanie co o tym myślicie, czy rozwijać dalej czy raczej nie ma sensu ¯\_(ツ)_/¯ Zasady są trywialne tj. naciskając po prawej stronie ekranu - skaczemy, natomiast po lewej - zmieniamy kolor na jakim możemy się poruszać

Gra została napisana w libgdx, ponieważ po kursie #javadevmatt czułem się w tym najswobodniej i pisanie było czystą przyjemnością ( ( ͡ ͜ʖ ͡).

dla zainteresowanych promo code do wpisania na dodatkowego skina - "wykop"

https://play.google.com/store/apps/details?id=radoslaw.slowinski.ares
#libgdx #java #gamedev #indiegames #programista15k #programowanie
Pobierz
źródło: comment_CvzekhsfNi1jxvMbMahVxTOyg0BBh6Xs.gif
  • 8
platformówkę-zręcznościówkę

korzystałem z box2d - swietna sprawa


@ares97: standardowa odpowiedź - "wybierz jedno"

IMHO silniki fizyczne się nie nadają do platformówek, może jeszcze przy takich prostych to ujdzie, ale się zraziłem na etapie prototypów, bo nie dość, że to pływa i można poznać od razu, że feeling nie taki, to i nieprzewidywalne są na maksa jak masz trochę większe oczekiwania niż proste skoki między prostymi platformami.
@TwigTechnology: zgadzam się całkowicie i faktycznie użycie box2d w mojej produkcji jest mocno na siłę i w przyszłości przy ewentualnych platformówkach nie będę korzystał z takich silnikow, aczkolwiek cieszę się, że miałem okazję się w tym pobawić bo mam teraz w głowie masę pomysłów na nowe gry, w których będę mógł trochę bardziej wykorzystać możliwości box2d