Wpis z mikrobloga

Jaki wybór byście bronili przy wyborze samochodu:
- jeżdżącego z zacięciem sportowym
- do małych przebiegów (30 km dziennie, 20k na rok, na circa 10 lat)
- nowego lub demo w cenie ~170 k
- w miarę mocnego - 200-250 KM
- "rodzinnnego" - czterodrzwiowa klasa 3/C minimum
- benzyna

Jest BMW (szczególnie 4 GC jakoś bym zniósł z wyglądu), Giulia (taka kasa za włoszkę to bardzo dużo), VAG u mnie odpada z przyczyn ideowych, jeszcze merc, ale to podobno małe w środku i skupione na komforcie a nie jeździe. Francuzi mają śmieszne silniki, podobnie Azja. Coś pominąłem? Coś się nie zgadza?
#samochody #zakupkontrolowany #bmw #alfaholicy #mercedes
Pobierz g.....d - Jaki wybór byście bronili przy wyborze samochodu:
- jeżdżącego z zacięciem...
źródło: comment_GLKvo40iJfy8PgCAnjcSgcLNzscwJBmy.jpg
  • 46
@gwynebleid: W tej cenie 250KM od bmw czy merca będzie ciężko dostać z przyzwoitym wyposażeniem. Są jeszcze japończyki typu lexus czy infinity z dużymi silnikami... jeżeli zniesiesz kosmiczną stylistykę i gorsze osiągi.

Osobiście wybrałbym coś od bmw albo audi, przy czym audi ma wg mnie fajniejsze wnętrze. Jeżeli w grę wchodzi tylko benzyna to niestety audi w europie sprzedaje jedynie 2.0...
@330CiA: no właśnie się z Giulii najciężej było mi wyleczyć, bo mam Giuliettę i wszystko piękne. I choć QV to nie mój pułap, to już w Veloce narzekają że serwis robi jakieś debilizmy z oprogramowaniem i ucina elastyczność, by auto się tak nie zużywało.
Giulia (taka kasa za włoszkę to bardzo dużo)


@gwynebleid: Nie wiem czemu za Włoszkę to bardzo dużo a za Niemca już nie. Ale pomijając - serwisy mają problemy z wersją Q, kwestia niewyszkolonego personelu. Veloce jeżdżą jak trzeba. Serwis też będzie się rozwijał. A nic ciekawszego w tej kasie raczej nie znajdziesz co będzie jeździć jak Giulia.
Ale taki Lex IS to też spoko opcja, mega przyjemne auto.
@Czipsu: Alfa to alfa - mogłem kupić takie za 80k, ale nie za 2 razy tyle. Pal licho, czy się psuje - pytanie kto to naprawia? Kto nie zrobił nawet aktualizacji map przez 2 lata (jest rok 2017 !!!). Gdzie jak włączam silnik to albo nie czyta karty SD albo zaczyna listę odtwarzania zawsze od początku. Gdzie podłokietnik przeszkadza, nie da się wsadzić napoju do miejsca na napoje, isofix jest tak
@gwynebleid: W Giulii software się pieprzy - update dla Giulii jest już od czerwca - pytanie tylko czy ktokolwiek w PL a w szczególności Polmozbyt wersja 2.0 czyli ASO Fiata potrafi to odpowiednio wgrać- bo po przebojach nawet z autami prasowymi myślę że nie. Nowe Giulie fabrycznie sa już robione z najnowszym oprogramowaniem ale też bez zniżek. Giulia to zupełnie inne auto niż Giulietta. Mechanicznie jest świetna i nie ma się
@gwynebleid: BTW pomijając te serwisowe sprawy,jeżeli chodzi o różnicę między serią 3 a Giulią, to są to zupełnie inne samochody. Podobieństwa są tylko minimalne jeżeli chodzi o akcenty stylistyczne i tę samą skrzynię aytomatyczną ZF w obu autach. W praktyce BMW jest to limuzyna którą potem inżynierowie usportawiali by lepiej jeździła. Giulia jest to po prostu auto sportowe z którego potem inżynierowie próbowali zrobić sedana. Przez to oba auta mają zupełnie
@ArpeggiaVibration: Tak jak pisałem - nie boję się, że alfa sie będzie bardziej psuć tylko, że wiele rzeczy nie będzie funkcjonować jak trzeba.
A recenzjami jakosci serwisów przekonaliście mnie jeszcze bardziej.
No i jednak to ma byc auto rodzinne. Jakbym chciał zabawkę, kupiłbym gt86.
Btw, dziwne, że nikt nie rzuca Volvo i Jaga.
@gwynebleid: napisałeś że ma być skupione na jeździe - Volvo to średnio na jeździe jest skupione, szczególnie wersje FWD no chyba że Polestar który jednocześnie jest twardy jak decha, głośny i na co dzień byłby męczący. No i poza budżetem. Volvo ma świetne audio (w opcji) i jest chyba najbardziej przemyślanie jeżeli chodzi o ergonomię ale na sportową jazdę bym raczej się nie nastawiał - Jag już lepiej ale moim zdaniem
miast nie znajdziesz lepiej jeżdżącego sedana z lepszą pozycją za kierownicą i lepiej zestrojonego pod sportową jazdę niż Giulia. Wiem że zaraz wystąpi tu święte oburzenie miłośników wurstów z cebulą i deutsche lagerów, ale taka jest prawda. Alfa próbując wrócić do


@gwynebleid: Hahaha, szukam podobnego samochodu i też aktualnie mam Alfę :) Zastanawiałem się nad Giulią i jednak dochodzę do wniosku, że jeśli płacisz tyle za samochód to jednak w tej
@saycool: dokładnie moje myśli. Alfa mogła zostać w niższej klasie, nie wykańczać wnętrza premium, tylko skupić się na walce fajnymi silnikami i świetnym modelem jazdy z passatami czy francuzami.
200 konna Giulia za 130k by znalazła nabywców.
Nie wiem, może im tylko chodziło o przygotowanie gruntu pod Stelvio.
W każdym razie Giulietty widzi się coraz częściej, niszczą wyglądem wszystkie hatchbacki, budują rynek na wyższą klasę, ale to za mało. BTW -
@saycool: rodzinne to mam :)
najpierw 5 lat zajeżdżałem Intrepida rodziców, potem kupiłem Passata, którego mam już 7 lat.
Wszystko używane. Jak kupię drogą betę, to jeśli nie będzie się psuć (o co nie tak łatwo przy moich przebiegach, ciepłym garażu i codziennych trasach po dwupasmówkach bez dziur) to będę celował w te 10 lat. No, chyba że mi kariera wyskoczy mocno do przodu.