Wpis z mikrobloga

Jaki wybór byście bronili przy wyborze samochodu:
- jeżdżącego z zacięciem sportowym
- do małych przebiegów (30 km dziennie, 20k na rok, na circa 10 lat)
- nowego lub demo w cenie ~170 k
- w miarę mocnego - 200-250 KM
- "rodzinnnego" - czterodrzwiowa klasa 3/C minimum
- benzyna

Jest BMW (szczególnie 4 GC jakoś bym zniósł z wyglądu), Giulia (taka kasa za włoszkę to bardzo dużo), VAG u mnie odpada z przyczyn ideowych, jeszcze merc, ale to podobno małe w środku i skupione na komforcie a nie jeździe. Francuzi mają śmieszne silniki, podobnie Azja. Coś pominąłem? Coś się nie zgadza?
#samochody #zakupkontrolowany #bmw #alfaholicy #mercedes
g.....d - Jaki wybór byście bronili przy wyborze samochodu:
- jeżdżącego z zacięciem...

źródło: comment_GLKvo40iJfy8PgCAnjcSgcLNzscwJBmy.jpg

Pobierz
  • 46
  • Odpowiedz
@gwynebleid: znalazłem ten stary test :) zobacz jak się fajnie ślizgają :) Daj sobie jeszcze rok na przemyślenia tak jak napisałeś i może włosi zrobią upgrade swojego systemu na androidowy.
http://www.giuliaforums.com/forum/289-alfa-romeo-giulia-general-discussion/10649-android-auto.html
Na HUDa, automatyczne parkowanie, automatyczne kierowanie, wykrywanie pieszych itp. raczej bym nie liczył w Alfie - a przynajmniej nie segmentu D. Następca 166 jeżeli się pojawi to będzie to miał dopiero.
ArpeggiaVibration - @gwynebleid: znalazłem ten stary test :) zobacz jak się fajnie śl...
  • Odpowiedz
@ArpeggiaVibration: widzę, że znalazłeś odpowiednią połówkę pod względem zainteresowań :)
Tak, niestety masz rację co do BMW i postrzegania przez innych - ja ogólnie mam to w dupie, ale zdaję sobie sprawę że akurat polacy mogą utrudnić podróżowanie na co dzień. A i cena jest fajna do momentu gdy jesteś człowiekiem który nie lubi jeździć. Powyżej żałosnych 180 koni i podstawowego wyposażenia zaczynamy się bawić w ciągi geometryczne i jeśli
  • Odpowiedz
@gwynebleid: Konkluzja jest taka - jeżeli ma jeździć jak Ferrari to Giulia, jeżeli ma mieć najlepsze uchwyty na kubki to BMW, a jeżeli ma mieć elektroniczne gadżety, być przestronne, komfortowe, przystępne cenowo i nie wypadać z zakrętów to Kia :)
  • Odpowiedz
@ArpeggiaVibration: ale przy wszystkich ułatwieniach - HUD akurat dla mnie wydaje się najlepszym z nich.
Za to dla mojego 60 letniego ojca już szukałbym asystenta pasa i hamowania zarówno na cruze control jak i w ruchu miejskim.
W asystentach parkowania potrzebuję tylnego czujnika parkowania. Uczyłem się jeżdzić na 3.5 litrowym Chryslerze Intrepidzie i uważałem go za samochód idealny do parkowania w mieście :)
  • Odpowiedz
@ArpeggiaVibration: coś w tym jest - ale dla samej jazdy nie kupię rodzinnego sportowego samochodu z dwuletnią gwarancją.
Dla interfaceu BMW nie kupię nawigacji za 10k, felg za 8k, intenetu za 2k i miliona innych dodatków, z który w standardzie znajdują się tylko te od bezpieczeństwa Euro NCAP.
No i KIA.
Się przemyśli.
Planujesz jazdę próbną?
  • Odpowiedz
@gwynebleid: w Giulii jest asystent pasa i radar też z awaryjnym hamowaniem - ale pieszego raczej to nie wykryje jak niby u Volvo :) tylko inne auto. HUda nie ma i raczej nie będzie w Alfie. Czujniki parkowania i kamerka w Alfie też jest. Być może po FL czyli za jakieś 3 lata będzie ten HUD. Test 2.0 Turbo Stingera:
ArpeggiaVibration - @gwynebleid: w Giulii jest asystent pasa i radar też z awaryjnym ...
  • Odpowiedz