Wpis z mikrobloga

- Bieżące wsparcie informatyczne

- Rejestracja oraz realizacja zgłoszeń przyjmowanych telefonicznie oraz elektronicznie poprzez systemy zgłoszeń udostępnione przez Zleceniodawcę.

- Przydzielanie zarejestrowanych zgłoszeń do II linii wsparcia


Zgłoszeń telefonicznych może być około 30 - 40 dziennie i będą dotyczyć głównie:

- Problemów z działaniem aplikacji (głównie MS Outlook, VPN, MS Office, Lotus Notes).

- Problemów z działaniem sprzętu (reinstalacja sterowników itp.)

- Problemów sieciowych

- Resetu haseł do różnych systemów

- Sprawdzenia statusu innych zgłoszeń

- Instalacji oprogramowania


Ile ktoś zajmujący się czymś takim powinien zarabiać? Bo ja powiedziałem kwotę ze spojlera i kontakt się urwał.


#wroclaw #it #pracbaza #korposwiat
  • 18
  • Odpowiedz
Za mało zaproponowałeś i stwierdzili, że jak tak nisko się cenisz, to nic nie umiesz.


@sorhu: Zagiąłeś mnie szczerze mówiąc. Teraz się będę zastanawiał, czy przypadkiem dokładnie tak nie było. Mówię całkiem poważnie.

BTW, jakby ktoś szukał pracownika spełniającego powyższe wymagania, tutaj jestem! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Za mało zaproponowałeś i stwierdzili, że jak tak nisko się cenisz, to nic nie umiesz.

@sorhu: Właściwą odpowiedzią powinno być, że nie zna realiów rynku, a to raczej wynika z braku doświadczenia, a nie umiejętności.
  • Odpowiedz
@push3k-pro: Nie znam realiów, bo nie pracuję we Wrocławiu, ale chcę się z pracą przenieść właśnie tam ze względu na pieniądze. Doświadczenie zdobyłem w małej miejscowości.

Moja historia jest ogólnie pokręcona. Mogę Ci ją opowiedzieć, jeśli miałbym pewność, że mógłbyś mi pomóc ze znalezieniem pracy we Wrocławiu.
  • Odpowiedz
Moja historia jest ogólnie pokręcona. Mogę Ci ją opowiedzieć, jeśli miałbym pewność, że mógłbyś mi pomóc ze znalezieniem pracy we Wrocławiu.

@wsumieniewiem: Raczej nie jestem w stanie Ci pomóc, ale możesz opowiedzieć :p

A swoją drogą, kasa którą żądałeś za to co podałeś we wpisie nie jest duża, szczególnie, że masz doświadczenie. Gdzie to składałeś, że się potem nie odezwali?
  • Odpowiedz
@push3k-pro: Myślałem o większej kwocie rzędu >2500zł netto, ale chciałem na początek załapać cokolwiek tutaj i z biegiem czasu szukać czegoś lepszego. Nie chcę za dużo zdradzać o firmie, bo być może jakiś mireczek może akurat sobie tam pracować. Ciężko mi oszacować rozmiar firmy, ale skłaniałbym ku temu, że jest to malutka firemka, max. 6-9 osób z szefostwem. Jedna z tych, co to nie oferują ani Multisporta, ani Luxmedu, ani tym
  • Odpowiedz
@wsumieniewiem: z taką kwotą spotkałem się w dużej firmie, która ma siedzibę w małym mieście (przynajmniej u mnie było tak, że stawki są dużo niższe niż w dużym). W skrócie - tona obowiązków na start, z czasem dokładanych jest ich coraz więcej, a o podwyżce zapomnij. Też zaczynałem swoją karierę w IT od szeroko pojętego tech supportowania - zaraz po technikum informatycznym, w dużej firmie, z siedzibą na wiosce niedaleko mojego
  • Odpowiedz