Wpis z mikrobloga

@karpadoor: I dobrze, że ucierpiały, sterowane przez masonerie służące do dojenia każdego jak leci, czemu miałoby mi być szkoda forexa lub gield, skoro tam człowiek nie jest wolny? Bardzo dobrze, że inwestują w coś wolnościowego, nieograniczonego, gdzie wszystkie chwyty są dozwolone a i zarazem nie są sterowane przez masonów..
  • Odpowiedz
@MelomanBTC: a ja, jako osoba niezaznajomiona z tematem, naprawdę jestem ciekaw, na czym opiera się wolność i wartość bitcoina? Czy wartość bitcoina opiera się na czymś więcej, niż tylko popularnością i zainteresowaniem? Co do wolności - skąd pewność, że nikt za kulisami tym nie steruje?
Poważnie, nie znam się na tym, pytam bez żadnych złośliwości. Śledzę temat bitcoina od dawna, nie rozumiem fenomenu i pluję sobie w brodę, że kilka
  • Odpowiedz
@karpadoor Granie na fiatach przestanie być opłacalne jeżeli każdy będzie sukcesywnie tracił wartość w stosunku do bitcoina. A firmy przestaną chcieć być notowane na giełdzie jeżeli będą mógłby po prostu stworzyć inteligentny kontrakt i wyemitować token akcyjny bez udziału pośrednika i regulatora. Przykro mi ale powinieneś się ewakuować jak najszybciej.
  • Odpowiedz
@Drakii: jakoś nie chce mi się wierzyć, że krypto zawładną światem. Bardziej realny wydaje mi się scenariusz wielkiego updaku i fali samobójstw "inwestorów" którzy ślepo wierzyli w potencjał kilku cyferek.
Jeśli to się wydarzy to będzie przekrętem tysiąclecia. Niemal jak giełdy gox, currex, btce - oni się katapultowali z hajsem i sa nieuchwytni. Co jak wszystkie giełdy się katapultują? Komu sprzedacie swoje bitki i po jakiej cenie?
  • Odpowiedz
@karpadoor: Kapitalizacja rynku krypto - około 146 mld $
Kapitalizacja GPW (33 na świecie) - około 160 mld $

Cały rynek krypto z całego świata to taka giełda średniego państwa. Także jeszcze trochę minie zanim będzie miała jakiś znaczący wpływ na giełdy światowe.
  • Odpowiedz