Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@?ę. Właśnie dostałem list z banku #bzwbk Dlaczego? Bo zmieniają regulamin. Rodzice dostali takie same. W czym problem? A no w tym, że w środku są dwie kartki papieru i płytka CD. Bank musi wysłać taki list do ponad 4 milionów klientów, a to oznacza, że wydrukują 8 milionów kartek papieru i wypalą 4 miliony płyt CD. Do tego 4 miliony papierowych kopert. To wszystko, aby powiadomić klientów o zmianie w regulaminie, jakby #!$%@? w 2017 roku nie mogli zrobić tego za pomocą serwisu bankowości internetowej oraz emaila/SMS. Pewnie 90% klientów wywali te płyty CD na śmietnik. Dbanie o przyrodę na 100%.
#banki #polska #patologiazmiasta
dziobnij2 - Ja #!$%@?ę. Właśnie dostałem list z banku #bzwbk Dlaczego? Bo zmieniają r...

źródło: comment_I04XxqxcoRBQfte69Jtr2WI1uXzvRJqJ.jpg

Pobierz
  • 131
  • Odpowiedz
@dziobnij2: Też dostałem. Teraz, po tych wszystkich reklamach z gwiazdami, mam wrażenie że BZ WBK #!$%@? bardzo dużo środków na głupoty. A potem golą klientów swoimi #!$%@? ofertami.
  • Odpowiedz
  • 11
@dziobnij2 ja dostałem trzy takie same listy, po jednym dla każdego z członków rodziny :) Na płytach jest jeszcze kilka utworów Chopina na osłodę xD
  • Odpowiedz
@szasznik: Nie sądzę, nie spotkałem się jeszcze żeby jakikolwiek inny bank tak masowo informował klientów pocztą tradycyjną o zmianach. Rok temu też im się oberwało w internecie za taką formę wysyłki. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@dziobnij2: od jakiegoś czasu banki boją się powiadamiać o zmianach w regulaminach przez systemy transakcyjne (szczególnie tylko przez wiadomości) bo wg przepisów prawa masz być powiadomiony o zmianie na "trwałym nośniku", a wiadomość elektroniczna nie jest trwałym nośnikiem - może być swobodnie zmodyfikowana. Innymi słowy, bank może dzisiaj w wiadomości napisać, że nic nie płacisz, a jutro zmienić tą wiadomość i będzie widniała jakaś opłata. I jak teraz udowodnisz, że miało
  • Odpowiedz
obstawiam że jakieś regulacje ich do tego zobowiązują. Gdyby mogli to by wysłali przez mail.


@szasznik: To jest tak głupi moloch, że nie spodziewałbym się u nich takiego podejścia. Mam u nich hipoteczny, muszę zapewnić wpływ żeby mieć obniżone oprocentowanie o jakieś grosze. Zatem zrobiłem sobie taki plan że przelewam zleceniem stałym wymaganą kwotę, bank pobiera ratę i reszta zleceniami stałymi opłaca stałe rachunki. Było fajnie do czasu aż nie wprowadzili
  • Odpowiedz
@dziobnij2: z miesiąc temu pamiętam komunikat w bankowości online z opcją zmiany tego na wiadomość w panelu bankowości a nie w formie papierowej... chyba tak to działa bo nic nie dostałem nadal :D
@Bambomancer: prawo bankowe troszczy się o ludzi nie drzewa ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@vundo: Jeśli bank zmieni Regulamin albo Tabelę Opłat i Prowizji to musi o tym poinformować z wyprzedzeniem, po drugie wówczas możesz rozwiązać umowę z bankiem w trybie natychmiastowym (bez standardowego 30-dniowego okresu wypowiedzenia), po trzecie dla klientów korzystających z bankowości internetowej/telefonicznej mogliby wysłać normalnie wiadomość w systemie transakcyjnym/SMS a dla reszty (tych nie-zdigitalizowanych) klientów wyżej wymienione listy. 8 milionów kartek i 4 miliony płyt CD, przecież to marnotrawstwo jakich mało. Nie
  • Odpowiedz