Wpis z mikrobloga

Kolejna aktualizacja #vaultomb dostępna jest już do pobrania iOS/Android. Główne zmiany to nowe tłumaczenia (Hiszpański, Rosyjski i Niemiecki). W planach była również wersja Węgierska (tłumacz po tygodniu ciszy odezwał się że jednak nie ma czasu nad tym pracować) oraz Malezyjska (zapłaciłem tłumaczowi z reddita jednak jakość była tak niska, że odpuściłem temat). Dodatkowo doszedł globalny czat per język, gdzie można pisać "po swojemu". Graczy Androida ucieszy na pewno fakt, że belka nawigacyjna zasłaniająca 1/5 ekranu (tylko na części urządzeń) została naprawiona :)

Dodatkowo przygotowałem krótkie podsumowanie jak wyglądała praca nad projektem i jak zmieniał się wygląd samej gry: http://imgur.com/a/Ts28q Trochę żałuję, że nie mam więcej zrzutów z tego okresu ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Graczy przybywa (szczególnie w ostatnim tygodniu), powstaje dużo nowych gildii, na czacie globalnym pojawiają się nawet czasami wiadomości od graczy. Oby tak dalej, można się teraz skupić na nowych mechanizmach.

Serdeczne dzięki dla @Spojler22 (to Ty prawda?) za królowanie nad wyłapywaniem bugów i zrobieniem przypadkowego (czy oby na pewno) DDoSa z przeglądarki Vivaldi, buziaki! ()

https://vaultomb.com/

#gamedev
  • 8
@kamil-rykowski: To jak już zrobisz grę, napraw jeszcze wykopa, bo dopiero teraz dostałem powiadomienie, że mnie wołałes ()

DDoS był baaaardzo przypadkowy. To wcale nie było testowanie mojej nowej superbroni :D

Miłego odpoczynku i niech Ci się nie śnią koszmary, że zainstaluje sobie wersję beta nowej Vivaldii, czy coś ( ͡ ͜ʖ ͡)
@Refusek: Ostatnie 1.5 miesiąca byłem poza zasięgiem prac nad grą. W środę zacząłem prace nad rekrutowaniem jednostek do rajdów na osady innych graczy - in progress, mam nadzieje wydać aktualizację w drugiej połowie listopada :)
@Refusek: to prawda, ostatnie 2 miesiące to boom w liczebności graczy. Nie ukrywam ze to świetna sprawa, bo nie muszę się już tak skupiać na promowaniu, a jedynie na stopniowym dodawaniu nowych elementów i łataniu błędów :)