Wpis z mikrobloga

Będę miał rozmowę o pracę w jednej z wrocławskich firm na stanowisko młodszego testera. Jak zawołam sobie 20zł/h to będzie odpowiednia stawka, czy przesada? Tyle samo można zarobić jeżdżąc na wózkach w IKEI, niewiele mniej w innych magazynach. Z drugiej strony nie mam żadnego doświadczenia. Dodam, że jeśli chodzi o wymagania to umiem nawet za dużo (oprócz doświadczenia spełniam wszystkie wymagania na stanowisko testera, a składam na poziom niżej).
#tester #testowanie #it
  • 7
@Ld93 Co to za firma? Jaki zakres obowiązków i odpowiedzialności? 20 pln na start jest rozsądne pod jednym warunkiem - Ty i firma idziecie w kierunku Twojego rozwoju i awansu. Granica między juniorem i regularem jest płynna i równie dobrze możesz przeskoczyć wyżej po 3 miechach, bo ogarniasz szybko. U janusza będziesz permanentnym juniorem z coraz to większym zakresem obowiązków i odpowiedzialności. Co Ci wtedy po 20 pln/h...
@testuser: Testy manualne, głównie aplikacje mobilne. Z awansem myślę, że szło by to w tym kierunku, bo firma poszukuje zarówno juniorów, jak i regularów. Firma to średniej wielkości korporacja, nazwy wolę nie wymieniać. A co mi po 20 pln/h nawet bez możliwości awansu? Zdobywanie doświadczenia bez konieczności głodowania.
U janusza będziesz permanentnym juniorem z coraz to większym zakresem obowiązków i odpowiedzialności. Co Ci wtedy po 20 pln/h...

@testuser:
Zależy jakich obowiązków i odpowiedzialności. Jeśli mówimy o tych, które są związane z częścią testerską/developerską to może mu się przydać.
Ja do pierwszej pracy szedłem zupełnie zielony, ale z zamiarem nauczenia się wiele. Firma z januszowym mikrozarządzaniem zasobami ludzkimi (i niedopasowana zupełnie do realiów IT), ale źle na tym nie wyszedłem.