Wpis z mikrobloga

#peugeot #citroen #c4 #307 #motoryzacja #lpg

Hej,
Pytam po raz kolejny, bo szukam C4/307 z silnikiem 2.0, a trafiło się kilka ogłoszeń z 1.6 110, oczywiście w benzynie - chcę jeździć na LPG. Ma ktoś z Was porównanie? 2.0 ma wiele wyższą kulturę pracy, elastyczność? Z tego co widzę jest to starsza konstrukcja, w 1.6 już użyli zmiennych faz rozrządu. Chciałbym dla bezpieczeństwa trochę zapasu mocy mieć a z drugiej strony nie płakać przy dystrybutorze czy ubezpieczaniu. To co mnie martwi na trasie, to przeczytałem wpis, że c4 z 1.6 ma przy 100 3k obrotów - czyli będzie głośno przy na trasie, powiedzmy przy 100-120.

Stoi też 307 2007 z 2.0 140 w automacie, coś na ten temat możecie powiedzieć?
Pobierz szczesliwa_patelnia - #peugeot #citroen #c4 #307 #motoryzacja #lpg

Hej,
Pytam po ...
źródło: comment_Jcc3tRNKQAkxWQwZpytu28HBISXQ3BZl.jpg
  • 4
@szczesliwa_patelnia: o ile się orientuje dobrze to zmienne fazy ma 1.6 VTi 120KM a ten 110KM tego nie ma. Tak czy owak zmienne fazy to taki trochę pic na wodę, wchodzą dopiero przy 4,5k obrotów a i tak szkoda tak silnik żyłować bo kiepsko idzie. Jak chcesz emocji i zapasu mocy to tylko THP.
@szczesliwa_patelnia Automat we francuzach to najwieksze gowno na swiecie. To juz nawet w Oplach jest chyba lepszy. Automat odradzam. Jak szukasz konkretnie w tych dwoch opcjach to czekalbym na 2.0. Pala podobnie co 1.6 a przyjemnosc z jazdy o wiele wieksza.