Wpis z mikrobloga

@daczka92: ja mialem 535 to dwa rózne motocykle, inna rama itd.
@LostInMyDreams: ja bym zwrócił uwagę na olej w kardanie w sensie czy byl zmieniany wg zalecen, a reszta to jak w kazdym motocyklu: czy rama prosta nie spawana, czy lagi ok, lozysko glowki ramy, czy moto nie zostawia dwóch śladów :) itd. Nie wiem jak w 750 ale w 535 bywały problemy z panewkami (wyjątkowo droga naprawa). Może niech
  • Odpowiedz
@LostInMyDreams Zwróć uwagę, że to stary motocykl z gaźnikami, które ciężko ogarnąć. Taki duży motocykl bez chłodnicy wygląda śmiesznie, a tylny hamulec jest bębnowy więc słabo hamuje. Jak masz za dużo wolnego czasu i lubisz siedzieć w garażu żeby dbać o chromy to bierz śmiało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@LostInMyDreams starego parcha bez hamulcy na pierwsze Moto? Słabo trochę. Obczaj ograniczniki skrętu czy są na swoim miejscu, poświeć latarka w zbiornik czy nie pordzewiały, sprawdź rant na tarczy, luz łańcucha, takie stare kondony są czasem skarbonkami bez dna.
  • Odpowiedz
@absoladoo tył bębnowy nie musi z założenia hamować słabiej, poprawcie mnie jeśli się mylę, ale podstawowa wada hamulca bębnowego, to nagrzewanie się - więc jak ktoś często i mocno hamuje tyłem, to bęben nie wyrobi. Jednak jawet w cruiserze kluczowy jest przód.
Nie demonizujesz czasem trochę gaźników? Miałem gaźnikowy samochód (fakt, to nie moto, ale...) i działało to bardzo fajnie. W USA ciągle sprzedają gaźnikowe motocykle i wielkich narzekań na gaźniki nie
  • Odpowiedz
@kozaqwawa: Dziękuję. Z tego, co poczytałem na forach, silnik 750 ma opinię "nie do zakatowania", a wał jeszcze bardziej. Lagi, z tego co mówił były robione.
@absoladoo: Duży motocykl bez chłodnicy - klasyk. ;) Wolę siedzieć przy motorze niż słuchać gderania baby.

@Kick_Ass: Również dziękuję. On jest na wałku, więc ten problem odpada. Niestety, budżet nie pozwala podjąć np. Dragstara.
  • Odpowiedz
@LostInMyDreams: z tym chłodzeniem to oni mają rację, to jest Vka, cylinder za cylindrem, w ruchu miejskim nie bedziesz miał dobre wentylacji, pojezdzisz w korkach w lato to zobaczysz jaka to przyjemność siedzieć na piecu.... Do tego tylni cylinder lubi sie przegrzać, ja przez zaniedbanie poprzedniego wlasciciela i jazde moją po miescie przekręciłem panewke.... do wymiany cały silnik bo yamaha ma niestandardowe wymiary lozysk a nowy wał kompletny 7k..... Dlatego nigdy
  • Odpowiedz
@LostInMyDreams mój ojciec miał Virago 1100, to chyba ta sama rama co 750. W motocyklu przez 2 sezony robił tylko podstawowy serwis - tak jak mówiłeś silnik jest nie do zajechania, a wał gwarantuje bajeczną bezobsługowość, zwróć uwagę na stan "blacharski" (szczególnie chromy). No i dźwięk V-ki też robi robotę!
  • Odpowiedz