Wpis z mikrobloga

Porsche 911 Turbo S Cabriolet (2013-2015)
3,8l B6 twinturbo 552KM
0-100 km/h - 3,2s

Jakby ktoś chciał odróżnić wersję Turbo S od bieda-Carrery to trzeba zwrócić uwagę na czworoboczne końcówki wydechu (Carrera S ma okrągłe) inne okratowanie osłony silnika i spojler. Z boku najbardziej wyróżniają się ogromne wloty powietrza na tylnych błotnikach, Przedni zderzak ma deko inny design + inne światła do jazdy dziennej.
Wersję Turbo S od Turbo można odróżnić chyba jedynie po centralnym mocowaniu kół (dostępnym również w wersjach GTS i GT3).

W 2016 roku 991 przeszło lifting i przy okazji wszystkie modele deko zyskały na mocy. W przypadku turbo S moc wzrosła do 580 koni.

------------------------------------------------------------------------
#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj

#carspotting #carboners #porsche #911 #turbos #warszawa #vagboners
superduck - Porsche 911 Turbo S Cabriolet (2013-2015)
3,8l B6 twinturbo 552KM
0-100 k...

źródło: comment_qQ58BPOKExcPFz61hQ3EIVOYYhdvTfQP.jpg

Pobierz
  • 5
@Horaccy: paru tu się takich może znaleźć ( ͡° ͜ʖ ͡°) z innej bajki to nie wiem czy każdy wyłapie różnice między S, GTS, GT3 i Turbo a każda ma jeszcze wersję z napędem na 4 łapy dochodzą jeszcze targi itp a to i zaraz bedzie GT2 RS, książkę można by napisać o tych różnicach ( ͡° ͜ʖ ͡°)