Wpis z mikrobloga

@cup12552: Jeździłam tym autem, podczas kursu na prawo jazdy kat.B1. Kiedy zdawałam (dobrych kilka lat temu), to auto nie mieściło się w kat.AM (ale przepisy się zmieniły, więc może teraz jest inaczej). Auto wyciąga więcej niż 50, aczkolwiek uważam, że nie nadaje się na dłuższe trasy, ale to tylko i wyłącznie ze względów bezpieczeństwa. Nikt o zdrowych zmysłach nie pojechałby tym dalej za miasto, ponieważ przy wypadku najzwyczajniej w świecie nie
@lajsta77: Akurat traktory, wozy konne, maszyny rolnicze i budowlane powinny mieć zakaz wjazdu na drogi od wojewódzkiej wzwyż. W Niemczech w ogóle z pola nie wyjedziesz, musisz wjechać na lawetę. I ma to też dodatkową zaletę - nie #!$%@? się całej drogi błotem.
@cup12552: Miałem kiedyś skuter, przerobiony, w papierologii zwykly. Rozpedzał sie do ponad 100. Kiedys zatrzymala mnie policja, pan zapytał mnie ile leci i czy fajnie sie zbiera. Przejechał sie:) Wymienilismy sie numerami, nastepnego dnia dobierałem panu policjantowi częsci, zeby jego kibel leciał podobnie :)
skuterki są zablokowane na 45km/h, jeżdżą sporo więcej po odblokowaniu


@eloar: nie sporo, nie sporo, nawet na dużych kołach i pełnej manetce ledwo idzie 60km/h

@cup12552: #!$%@? głupoty jak potłuczony. Odróżniaj auta na B1 od aut zarejestrowanych jako motorower
@Ranger: "gimbo-tuning" ja #!$%@?ę... Czyli zmiana pojemności, większe dysze, zmiana wydechu to "gimbo tuning"? To ile może jechać po zdjęciu blokady (Wyciągnięcie dławika z dolotu/wydechu) zależy od masy gówniaka go prowadzącego głównie, ale do 70 się bujnie, bo prędkość nie zależy od pojemności, tylko od mocy...
Czyli zmiana pojemności


@Vein: no przecież mówimy cały czas o 50 - tak, moim zdaniem modyfikowanie wszystkiego poza pojemnością, aby zyskać 3km to gimbotuning i strata kasy :P