Wpis z mikrobloga

@rdy: Jesli dobrze pamietam, to jest rozwoj postaci w ktorym sa dwie sciezki i wlasnie jedna z nich jest nudna, a druga pozwala na robienie ciekawych rzeczy. Ale sam nie gralem, to tylko opinie znalezione na reddicie.
@FeniEnt Ja używam obu ścieżek, co wiąże się pewnymi konsekwencjami ale pozwala to na przejście gry "na pełnej #!$%@?" można nie rozwijać jednej w ogóle. Właściwie to myślę, że można przejść całą grę bez rozwoju. Sprawdzałem trofeum które mi wpadło i przypadkiem zobaczyłem dwa : przejdź całą grę nie zabijając nikogo i drugie przejdź całą grę zabijając wszystkich. Nie wiem czy się to odnoście także do tyfonów ale myślę, że jest to
@rdy
@FeniEnt jeszcze jedno o czym nie wspomniałem to klimat. Gra jest bardzo otwarta, i tak naprawdę nie ma określonego sposobu jej przejścia. A backtracking jest właściwie wskazany.
@Coffeephile Gra nie jest mistrzostwem pod względem graficznym ale nadrabia rozgrywką. Sama w sobie nie jest jakaś okropna i brzydka, i naprawdę da się grać nie zwracając uwagi na to wszystko.
@Coffeephile gram właśnie na PS4( ), nie wiem właściwie skąd się wzięła ta informacja o celowaniu, bo w demo przed premierą i teraz nie milem żadnych problemów. Może ktoś narzekał na brak autoaimu przy mimikach, bo skaczą podobnie do headcrabow z hl. Ja sam gram zawsze bez aima, może dlatego.
przejdź całą grę nie zabijając nikogo i drugie przejdź całą grę zabijając wszystkich. Nie wiem czy się to odnoście także do tyfonów


@Nerlo: chodzi o innych ludzi znajdujacych sie na stacji..