Wpis z mikrobloga

@Mashchax no dzięki xD faktycznie, przegrzewa się w #!$%@?. to znaczy nie wiem czy prze, ale zawsze jest bardzo gorący. może go już szlag trafił, zły moment trochę.
no ale to nie moja decyzja niestety. cisnęłam żeby tam MacOSa mieć ale się nie udało ( ͡° ʖ̯ ͡°)

gorzej jeśli np. kilka lat działał ok i teraz będzie na mnie ;)
@noelo_cohelo: Jeżeli nie działa Ci VPN na macu, to możliwe że chodzi o usunięcie protokołu PPTP z VPNa przez Apple przy aktualizacji do OS Sierra. Miałem ten sam problem z jedną firmą, Shimo za 50$ rozwiązuje ten problem i VPN PPTP działa na osx, niby 200zł, ale możliwość nie używania Windowsa jest warty każdych pieniędzy xD
@michael94 mam z własnej kieszeni za to płacić? :p ja tu jestem tylko nowym pracownikiem, musiałam jakiś program zainstalować od nich do tego VPNa, nie znam się ale z tego co rozumiem to on tylko na Windowsa jest. no albo może Wine :p ale nie wiem. jestem tu nikim, na pewno mi powiedzą że mam ważniejsze sprawy do martwienia się a poza tym to Mac OSa to Ty nawet nie ma :p
@noelo_cohelo: Płać jak chcesz, zwracam tylko uwagę że maca mini kupuje się głównie dla mac OS właśnie, bo za tą kwotę byłby PCet z dużo lepszymi parametrami, więc instalowanie tam windowsa to głupota.
@noelo_cohelo: Podejrzewam że trzeba zrobić to samo co po wymianie dysku:
https://www.ifixit.com/Answers/View/264094/How+can+I+install+OS+X+on+a+new+ssd
Ale nic takiego nie robiłem, wiec nie podzielę się oświadczeniem.

W takim razie masz naprawdę 'specyficznego' szefa, skoro już kupił mac mini za sporo większą kasę, niż mógł to oszczędność 50$ jest naprawdę głupia. Chyba że powodem jest jeszcze coś innego i rzeczywiście nie da się tego rozwiązać.
@noelo_cohelo: możesz spróbować przeinstalować sterowniki, czyli jak to mac to tego całego bootcampa czy jak to tam się nazywa.