Wpis z mikrobloga

Dziś postaram się odkryć którędy znika mi ciśnienie z turbo - 1.9 jtdm 150KM alfa 159. Ich przypadłością jest podobno kolektor wydechowy i pękające szpilki czy tam sam kolektir, ale ja obstawiam scenariusz tańszy i nastawiam się na rurę biegnąca do zaworu EGR z kolektora. Póki co jest spoko, zobaczymy dalej, w końcu to włoska myśl techniczna ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
#motoryzacja, #alfaholicy, #alfaromeo, #kornatnaprawia
konradk1 - Dziś postaram się odkryć którędy znika mi ciśnienie z turbo - 1.9 jtdm 150...

źródło: comment_EGbW9XclU0KEyEPlzSak0nVldejkXXW5.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
@konradk1: jakby to był kolektor i urwane klapy, to na 100% usłyszałbyś jak się urywają (bo nie zawsze oznacza to od razu uziemienie samochodu). Wiele 9tek z urwanymi klapami jeszcze jakiś czas jeździło. Szpilki chyba też raczej nie, bo byłoby prawdopodobnie słychać "gwizd". Powodzenia w naprawie :)
  • Odpowiedz
@konradk1 jak by ci wydechowy puszczal to bys slyszal glosny swist a wrecz pisk, przerabialem temat. natomiast rurka idaca do egr jest polaczona w #!$%@? sposob i jest taka mozliwosc ale rzadko sie to rozwala.
  • Odpowiedz
@konradk1 na tej opasce puszcza? #!$%@? to jest jak dzwon, moze podskocz do jakiegos spawacza i wymysli cos ciekawego zeby to na stale szczelnie polaczyc. tylko nie wiem czy potem nie bedzie #!$%@? z wymiana termostatu jak przyjdzie jego czas bo ta chlodniczka chyba tam przeszkadza dosyc mocno.
  • Odpowiedz
  • 0
@mickovsky a no właśnie. Wynalazkiem jakaś taśmę do 500°C ale nie wiem czy zda egzamin. Na pewno teraz złoże to tak, żeby dało się wyjąć bez rozbierania połowy silnika
  • Odpowiedz
  • 0
1.9 jtd 115km here, podobny problem- brak mocy, czarny dym, świst. Obstawiam nieszczelnosc. Zaczac od sprawdzenia tego czy cos jeszcze?
  • Odpowiedz