Wpis z mikrobloga

Myślę o założeniu podtlenku biedoty do swojego auta. Miesięcznie wydaje około 600zł na paliwo, więc fajnie byłoby trochę przyoszczędzić.
Zamontowanie zaworu wstydu planuje do Hondy Accord VI 2.0 V-Tec(rocznik 2001).
Słyszałem różne opinie, które zazwyczaj kończą się tym, że jak nie przycebulę na instalacji to będzie się ładnie sprawowało.
Jakieś opinie lub porady?

#honda #motoryzacja #lpg
  • 23
@Prism2772: zwykły silnik wolnossacy proponuje stag 4 do tego reduktor do 150km (masz 147), dobre wtyski np. ac w-03 na grzebieniu, nie ma siee co bawic w dodatkowe opcje np laczenie gazu z obd (stag plus) itp
@Prism2772: Zamiast miedzi upominaj się o węże FARO, koniecznie odstojnikowy filtr fazy lotnej i nie dawaj węży firmy SEMPERIT - #!$%@? strasznie przeciekają.

Co do samej instalacji, domagaj się zdjęcia kolektora i nie słuchaj, że da się bez, mają ściągać i dać nowe uszczelki.
@Prism2772: zapisz jeszcze, że wlew najlepiej obok wlewu paliwa, nie brudzi się tam tak od piachu, reduktor z lekkim zapasem mocy, nie bierz instalacji BRC ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Z własnych doświadczeń - bo poprawiałem u siebie instalację sam po gazowniku partaczu - wszystkie połączenia kabli mają być lutowane i ładnie odizolowane, pod maską musi być porządek i ma to wyglądać tak pięknie, jakby z fabryki fiata
@Prism2772 skąd jesteś? Walisz instalacje staga u konkretnej osoby i cieszysz się jazda. Tylko pamiętaj o częstsze regulacji zaworów i najlepiej co 10k km wymiana filtrów od gazu(koszt 30zł). Jak w swoim acco zrobiłem już ponad 60k km i jak najbardziej polecam