Wpis z mikrobloga

@KornixPL pierwszy problem to aplikacja netflixa która czasem się krzaczy. Na telefonie z #android zazwyczaj wystarczy ręcznie ubić aplikację, na telewizorze się nie da inaczej niż wyłączenie tv z kabla.
Ale to trzeszczenie i dudnienie? Może głośnik jest zabrudzony?
  • Odpowiedz
@Sihill_pl: Już mailowo widzę, że będzie ciężko

Są to usterki, które nie miałyby wpływu na zwrot gdyby zgłoszenie było w terminie 14 dni od daty dostarczenia produktu.
  • Odpowiedz
@Sihill_pl: @adek_sggw: Napisałem, że chcę w takim razie zgłosić telewizor na serwis gwarancyjny to próbują mnie zlać

Ten produkt posiada gwarancję producenta, która jest realizowana bezpośrednio w serwisie firmy - Samsung. Bardzo prosimy o kontakt z serwisem producenta, dane kontaktowe pod linkiem:


http://www.samsung.com/pl/info/contactus/

W autoryzowanym serwisie producenta uzyskają Państwo najlepszą pomoc i wsparcie techniczne. W końcu to ich produkty
  • Odpowiedz
@KornixPL nie ma w tej odpowiedzi nic złego, telefon do Samsunga może pomóc nawet bez wizyty technika.
Ja niedawno dzwoniłem do nich bo drzwiczki od piekarnika miały dziwny przeskok i się osuwały, okazało się że wystarczy docisnąć pewien zatrzask i mi pomogli na infolinii. Spróbuj, jak nie pomogą to tam też złożysz reklamację od razu.
  • Odpowiedz
@KornixPL: z rękojmi możesz żądać jedynie naprawy lub wymiany na sprawny egzemplarz (tego samego lub droższego modelu, jeśli nie mają identycznego), z tego co pamiętam do zwrotu sprzedawca nie ma obowiązku i w takim przypadku będzie ciężko to wynegocjować
  • Odpowiedz