Wpis z mikrobloga

@Chicane Nie mam pojęcia, pytam. Ale co do klap to nie jestem przekonany. Podczas lądowania obracają się dość szybko więc nie wiem co miałyby sygalizować pod kątem klap.
@borillo: To jest z tego co pamiętam trymer?

Jak przekręcisz w jedną stronę to samolot będzie trzymał dziub w górze i będzie zwiększał wysokość w zależności od przekręcenia.
Jak w drugą stronę to analogicznie opuszczał w dół. Obracają się jak jest włączony autopilot, można to robić ręcznie.

Dzięki temu nie musisz trzymać cały czas sterów od siebie / do siebie
@Tiazz Zastanawiające... Nigdy nie widziałem żeby któryś z pilotów dotykał tych "kółek". Jeżeli jesteś pewny to dzięki za info chociaż wciąż nie jestem przekonany.
@borillo: Większość lotów odbywa się na autopilocie.
Więc podczas startu i tak ciągną stery do siebie ustawiając również lotki więc praktycznie tego nie używają, a podczas zniżania i tak wszystkim kieruje autopilot. Więc dopiero w ostatniej fazie chwytają za stery.