Wpis z mikrobloga

@a55a5in: a ja to mam jeszcze lepsze jaja, pokazuje mi ze order refunded, support od wczoraj pisze ze nie wyslą i zwroca klase, a dzis rano platnosc na karcie zmienila sie z zablokowanej na zakonczona. Mój roz*ebany :)
ja to jeszcze miałem bład jakis na stronie bo zmieniałem kolor słuchawek na czarny i case na rosewood , a w zamowieniu mam białe słuchawki i sandstone case... support mi mowi ze sie nic nie da zrobic i ze moge cancelowac zamowienie.. ta jasne ;) ch.j bede miał czarny tel i białe słuchawki xD
@WujoLajcik: ludzie z supportu OnePlusa twierdzą upracie, że status processing wcale nie oznacza, że przesyłki nie dostaniesz w zadeklarowanym terminie. Wręcz deklarują że skoro taki został wyznaczony termin to wtedy przyjdzie.... Też w to nie wierzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Pirzu: ja natomiast dostałem... "... With every new flagship launch, we allocate our resources with a positive goal in mind. With the launch of OnePlus 5 this was no different, but the response exceeded even our most optimistic goals. Because of this volume, the original ETA of your order is delayed for 1-2 business days... " ( ͡° ͜ʖ ͡°)