Wpis z mikrobloga

Drogi @ZespoIMbanku
Następnym razem jak wyślecie komuś odpowiedź na reklamację składająca się z templejtki "kopiuj wklej", to zapoznacie się chociaż z podstawowymi logami zanim zaczniecie kłamać żywcem w oczy klientowi.

Zablokowaliście mi dostęp do aplikacji, poszedł reset konta do tego stopnia że musiałem się autoryzować od zera. Ustawiać android pay, wszelkie ustawienia wszystko przepadło.

Złożyłem reklamację z zapytaniem czemu tak się stało. Dostałem dziś odpowiedź (oczywiście po miesiącu czekania) :

Odłączyliśmy 23.05.2017 Pana urządzenie od aplikacji, ponieważ wprowadził Pan trzykrotnie błędny PIN.

Wszystko było by spoko gdyby nie to ŻE JA NIE UŻYWAM PINU! Używam jedynie autentykacji przez odcisk palca.
Ja wiem że mieliście jakiś błąd, wy o tym wiecie, ja wiem że macie politykę firmy żeby nigdy się nie przyznawać do błędu, ale czasem warto, a szczególnie warto zweryfikować czy użytkownik w ogóle używa PINu zanim wyślecie mu informację o tym że użył złego...

Tu nie chodzi o żadną aferę, po prostu chciałem się dowiedzieć co się stało, i czemu tak się stało. Jakbym dostał jakąkolwiek inna odpowiedź to byłbym happy. Mieliśmy problem, był błąd, zapaliła nam się serwerownia albo admin wylał browara na klawiaturę. Ale nie kłamcie użytkownikom!
#technologia
Pobierz b.....u - Drogi @ZespoIMbanku 
Następnym razem jak wyślecie komuś odpowiedź na rekla...
źródło: comment_ZEkh0pfqScbfOE0Khyho5Y23Qu3wMzvz.jpg
  • 17
@blubi_su Przepraszamy za opisane rozwiązanie reklamacji. Masz prawo aby wznowić reklamację i otrzymać poprawne jej rozwiązani wraz ze szczegółowymi danymi. Mamy nadzieję, że nie wpłynie to na dalsza współprace pomiędzy Nami. Pozdrawiamy, Zespół mBanku.
Masz prawo aby wznowić reklamację i otrzymać poprawne jej rozwiązani wraz ze szczegółowymi danymi.


@ZespolmBanku: Tak też zrobiłem, może tym razem ktoś kto zrobi "copy paste" wysyłając maila w stylu "odwal się klient od nas" sprawdzi dwa razy czy aby napewno używam autoryzacji przez PIN.
@BajerOp powiem szczerze że to najlepsze konto jakie miałam xD
Czasami jest jakis #!$%@? kosmos, np. Informacja o niedziałających bankomatach pojawia sie tylko na stronie www, ale poza tym nie mialam nigdy problemu xd
@Pienio69 nie jest dodawane automatycznie.


Pozdrawiamy,

Zespół mBanku


@ZespolmBanku: Może mógłbym pomóc Wam to zautomatyzować? Jeśli piszecie 100 wiadomości dziennie to zaoszczędzilibyście przynajmniej 10 min każdego dnia. W skali roku to blisko 40 godzin przeznaczone na dodawanie pozdrowień.
@blubi_su: Jako osoba pracująca na tech support to już teraz Ci powiem, że nie masz nawet na co liczyć. Wielkie firmy srają na jednorazowe przypadki anonów w internetach i to, że musieli sobie klienci od zera wszystko ustawić. Dopóki nic nie jebnęło globalni to nie znajdziesz osoby odpowiedzialnej a oni będą twierdzić, że to nie ich wina. Możesz się kopać z koniem ale jak dla mnie to taki sposób podejścia do
@BajerOp: Sam od kilkunastu lat mam. Spieprzam max przed połową lipca do aliora. mBank to jest totalne nieporozumienie od dobrych 5 lat. Przecież ideą tego tworu było wszystko totalnie za darmo kosztem braku placówek (poza paroma w największych miastach).

Jak to wygląda dzisiaj? Mają masę gównostoisk wszędzie. Problem w tym że nic tam nie załatwisz poza założeniem konta. Z każdą inną sprawą każą Ci wypieprzać na mlinię. Zrezygnowanie z ubezpieczenia karty