Wpis z mikrobloga

Muszę kupić interfejs diagnostyczny do #samochody, a jestem jak ta zielonka na mirko - same pytania, zero odpowiedzi.

Ma działać z #honda #civic 7 gen i nowym CR-V i nie wymagać urządzenia z Androidem. Bluetoothowe działają (kiedyś były bardzo problematyczne) czy lepiej kabel? Co wpisać na allegro żeby kupić prawilne urządzenie? Poleca ktoś konkretny model? Cokolwiek sensownego do 50 zł istnieje?

#mechanikasamochodowa
  • 18
  • Odpowiedz
elm327


@wycz: co właściwie oznacza elm327? To jest chipset? Oprogramowanie? Jakiś standard? Widzę na dodatek, że występuje w kilku kolejnych wersjach i to mi jeszcze bardziej komplikuje ()
  • Odpowiedz
@wycz: @GwaltowneWypaczenieCzasoprzestrzeni: dziękówa :)

Czyli potrzebuję gadżet wtykany w to gniazdo OBDII (z tym układem elm327) w środku, a potem to ustrojstwo musi się dogadać z jakimś programem u mnie na kompie czy telefonie, tak? Programy chyba są różne dla róznych marek czy jakieś uniwersalne? W części aukcji jest dołączona płyta (sterowniki czy własnie oprogramowanie?), w części nic o oprogramowaniu nie piszą. Sam mam gdzieś je zdobyć?
  • Odpowiedz
  • 0
@Gwinton a czemu ma narobić? Jak masz obd 2 to tyle o ile kody błędów odczyta, żadnej adaptacji nie zrobisz itd. Bardzo podstawowy interfejs
  • Odpowiedz
@wonsz_smieszek: Jesli potrzebujesz po prostu urządzenia podpinanego pod obd to jakiś czas temu Yanosik miał takie cos pod Bluetooth zintegrowane z ich programem. Koszt max 100, w promce za 50 zckubeczkiem
  • Odpowiedz
  • 1
@wonsz_smieszek u mnie z 7 działa elm327. Akurat mam taki na bluetooth i wszystko jest ok. Działa z Windowsem i androidem. Na Windowsa ściągnąłem jakieś oprogramowanie z chomika ( ͡° ͜ʖ ͡°). Tylko pamiętaj że SRS czyli airbagi w tej hondzie nie działają po obd2 czyli ich błędów nie odczytasz i nie skasujesz
  • Odpowiedz
  • 1