@Ofacet: A nie zadziała zrobienie pętelki, która sprawdza czy klawisz jest naciśnięty, a następnie dodaje do tej liczby jakąś część dziesiętną/setną do momentu osiągnięcia punktu granicznego?
@Ofacet: Hmm...szczerze to ogólnie więcej w C++ siedze i nie miałem dużo razy do czynienia z robieniem gierek.
Ale powiedzmy ze robisz sobie flage bool i ustawiasz na false. Teraz tak: flaga bedzie symbolizować to czy w poprzedniej klatce ten klawisz był naciśnięty. W tym miejscu gdzie sprawdzasz czy klawisz jest wciśnięty robisz if(flaga) to wartosc+= jakaś cząstka else flaga=true i wartosc= wartosc podstawowa. Teraz trzeba nam jeszcze zalatwic żeby flage
@Ofacet: Wciśnięcie klawisza zmienia jakiś bool na true. Robisz if gdzie sprawdzasz czy jest true, a tam dodajesz do emission co tam chcesz * deltaTime (ważne! inaczej będziesz dodawał określoną wartość co klatkę, a nie rozbitą w sekundzie). Jeśli uzyskasz oczekiwany efekt to ten bool zmieniasz na false. deltaTime, deltaTime, deltaTime.
Jak w meczu Legia-Aston Villa padnie więcej niż 5 goli, to losowy plujsujący mirek, nie zielonka i nie z czarnej listy, dostanie 1916 zł. #rozdajo #mecz #legia
A mianowicie. Czy można i jeśli można to w jaki sposób, zmienić na obiekcie 'emission' na przestrzeni czasu?
Czyli dla przykładu, naciskam klawisz i emission zmienia się w trakcie 2 sekund z wartości 1f do 10f?
Poniżaj wklejam swój dotychczasowy kod, bo teraz się drapię po główce jak to wykoncypować.
Ale powiedzmy ze robisz sobie flage bool i ustawiasz na false. Teraz tak: flaga bedzie symbolizować to czy w poprzedniej klatce ten klawisz był naciśnięty. W tym miejscu gdzie sprawdzasz czy klawisz jest wciśnięty robisz if(flaga) to wartosc+= jakaś cząstka
else flaga=true i wartosc= wartosc podstawowa.
Teraz trzeba nam jeszcze zalatwic żeby flage