Wpis z mikrobloga

@Ofacet: A nie zadziała zrobienie pętelki, która sprawdza czy klawisz jest naciśnięty, a następnie dodaje do tej liczby jakąś część dziesiętną/setną do momentu osiągnięcia punktu granicznego?
@Ofacet: Hmm...szczerze to ogólnie więcej w C++ siedze i nie miałem dużo razy do czynienia z robieniem gierek.

Ale powiedzmy ze robisz sobie flage bool i ustawiasz na false. Teraz tak: flaga bedzie symbolizować to czy w poprzedniej klatce ten klawisz był naciśnięty. W tym miejscu gdzie sprawdzasz czy klawisz jest wciśnięty robisz if(flaga) to wartosc+= jakaś cząstka
else flaga=true i wartosc= wartosc podstawowa.
Teraz trzeba nam jeszcze zalatwic żeby flage
@Ofacet: Wciśnięcie klawisza zmienia jakiś bool na true. Robisz if gdzie sprawdzasz czy jest true, a tam dodajesz do emission co tam chcesz * deltaTime (ważne! inaczej będziesz dodawał określoną wartość co klatkę, a nie rozbitą w sekundzie). Jeśli uzyskasz oczekiwany efekt to ten bool zmieniasz na false. deltaTime, deltaTime, deltaTime.