Wpis z mikrobloga

Dobra. Zdane to trzeba zaczać się rozglądać za #motocykle
Większość mirków chyba w trasie na zlot więc nie wiem czy pomożecie :D
Ja osobiście myślałem o CBR500r ewentualnie CBR650f chyba że podrzucicie jakiś pomysł na coś w tym stylu. Co sądzicie o tym 500r XD?
Kiedyś myślałem o naked ale jednak wolę coś co wygląda sportowo a strasznie mi się podoba przód 500r. Jeśli nie znajdę tego koloru to oddaję moto do apexclan.pl i malujemy ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) wg pomysłu który mi siedzi w głowie.
O.....9 - Dobra. Zdane to trzeba zaczać się rozglądać za #motocykle 
Większość mirkó...

źródło: comment_iMfkMuQ4v1XuuJBrmMvnY6BjcNWM4tlp.jpg

Pobierz
  • 41
@Oskarek89: Wygląd, przód, kolory owiewek, kolory felg bla bla bla.

Przede wszystkim zastanów się jak chcesz wykorzystywać motocykl, czy do codziennych dojazdów do roboty czy raczej weekendowej przegazówki pod klubem. Do dojazdów do roboty nakedy mają trochę wygodniejszą pozycję. Ale to też nie jest regułą...

Idź do salonów, dogadaj jazdy próbne na paru maszynach i będziesz wiedział co ci pasuje i ile KM pod dupą to już "wystarczająco" ;)
@Oskarek89: Myślałem że przyczepisz się do 250 konnej Aprilii. :P
Tak naprawdę to najlepiej usiąść na motocyklu, sprawdzić czy się siedzi wygodnie.
Sporty są raczej mało wygodne szczególnie w warunkach miejskich.
.
Moim zdaniem w motocyklu jednym z ważniejszych czynników frajdy z jazdy jest jego waga.
Im lżejszy tym łatwiej się prowadzi i łatwiej go opanować. Nad mocą można jeszcze popracować.
.
R6 nie jest taka straszna
http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda-CBR-600-RR-vs-Yamaha-YZF-R6,3737,2
@bocznica: Co z nią jest nie tak? Śmigałem tym przez chwilę i wydaje się to bardzo śmieszny, trochę narwany motocykl. Może mnie oświecisz, bo sam myślę o downgrade i o ile MT07 to ponoć trafiony motocykl, to czasem myślę o MT03
@wtchr: mt 03 ma ten sam silnik co moja xt660z. i o ile XT to swietny motocykl dualowy, to nie wyobrazam sobie tym jezdzic wylacznie po asfalcie. Cala reszta to sprawa gustu (wyglad, ergonomia itd.) Po prostu nie polecam tego silnika w motocyklu szosowym. Gdyby szukal czegos adwenczer to moge mu tenere polecic z reka na sercu.
xt660z


@bocznica: Jesteś pewien? Twój motocykl ma takie silnik o pojemności 660 cm³ i mocy 48 KM, podczas gdy MT03 (dzieląca ten sam silnik z R3) ma pojemność 321 cm³ i moc 42 KM. To też oczywiście jednocylindrowiec, ale to nie ten sam silnik. No chyba, że coś pomyliłem.