Wpis z mikrobloga

@Pooodi: Nie wiem, nie znam się, jestem staromodnym człowiekiem. Ale nie ma tam żadnych piwniczanek którym by to nie przeszkadzało? Sam znam trochę kobiet, które są raczej po tej piwnicznej stronie życia i nie szukają przebojowego imprezowicza. (Oczywiscie wylaczajac fakt, ze koles to ewidentny autysta).
  • Odpowiedz
@tahti: Dopóki nie próbuje on zrobić hehe PASJI ze zwykłego grania w gierki. Ta, odpalam Pleja i przechodzę sobie Uncharteda, super #!$%@? pasja. A narzekacie, że różowe mają "pasje" pod tytułem oglądanie seriali. Przecież to jest kuźwa to samo.

A te zdjęcia są OK ale nie na portal randkowy! Na fejsa albo Instagrama są w sam raz.

Już #!$%@?ąc od tego, że koleś to stulej. Laska mu normalnie napisała a on
  • Odpowiedz
@Esubane: Ale ty masz świadomość że gry mogą być pasją ? Oczywiście gdy ograniczasz się do grania w uncharteda to wiadomo że nazwać to możesz co najwyżej marnotrawieniem czasu ale jednak gdy ktoś grał w dziesiątki gier na różnych konsolach i umie się też w tematyce gier wypowiedzieć to uważam że to pasja jak każda inna.
@Lake_Titikaka: Tak jak wyżej. Te zdjęcia są kijowe to prawda ale gry mogą być
  • Odpowiedz
@Asterling:

Ale ty masz świadomość że ludzkie odchody mogą być pasją ? Oczywiście gdy ograniczasz się do srania w kiblu to wiadomo że nazwać to możesz co najwyżej defekowaniem gówna ale jednak gdy ktoś srał dziesiątkami kup na różnych klozetach i umie się też w tematyce kup wypowiedzieć to uważam że to pasja jak każda inna.
  • Odpowiedz
@Asterling: Gry jak najbardziej mogą być pasją, ale rzadko są pasją, która będzie odbierana jako atrakcyjna przez kobiety (oczywiście nie wszystkie). Podobnie jak umiejętność robienia manicure nie jest atrakcyjną pasją kobiet w oczach facetów. Dlatego na portalach randkowych czy społecznościowych niekoniecznie powinno się takie rzeczy wysuwać na pierwsze miejsce (chyba, że to faktycznie pasja tak wielka, że daną osobę w jakiś sposób "definiuje").
  • Odpowiedz