Aktywne Wpisy
poorepsilon +84
W czwartej klasie podstawówki zdałam sobie sprawę, że się umiera. Że ten mityczny koniec, który dosięga każdego dosięgnie i mnie i że to serio będzie koniec.
Głupia odpowiedź mojego taty wywołała we mnie traumę i od tego czasu przez kilka miesięcy codziennie miałam ataki paniki. Gdy tylko przypomniało mi się, że muszę kiedyś umrzeć zaczynałam krzyczeć, płakać, trząść się i bić. Chcialam poczuć cokolwiek, poczuć, że jeszcze żyje.
Zbiegło się to z
Głupia odpowiedź mojego taty wywołała we mnie traumę i od tego czasu przez kilka miesięcy codziennie miałam ataki paniki. Gdy tylko przypomniało mi się, że muszę kiedyś umrzeć zaczynałam krzyczeć, płakać, trząść się i bić. Chcialam poczuć cokolwiek, poczuć, że jeszcze żyje.
Zbiegło się to z
Bunch +163
Ile jeszcze typ bez wyroku ma siedzieć w więzieniu za to, że patusy taranujące drogę chciały go pobić i odjechał? Wiecie, że ta sprawa NADAL jest niezamknięta?
#pytanie
#pytanie
Żeby jednak nie było zbyt różowo:
1) Cena maksymalna za 1 tramwaj wynosi 4.9mln PLN
2) Tramwaje muszą posiadać minimalnie 25% niskiej podłogi i klimatyzację
Reasumując - przyjedzie 40 tramwajów wysokopodłogowych z jednymi niskimi drzwiami i będziemy się w nich kisić przez najbliższe 20 lat, bo tyle średnio jeżdżą tramwaje. Gdy wszystkie miasta i wiochy typu Grudziądz będą już miały niskopodłogowy tabor tramwajowy, we Wrocławiu ochoczo będziemy się wspinać po schodach. Witamy #!$%@? w 2040 roku, gdzie Wrocław dalej ma wysokopodłogowe tramwaje.
Swoją drogą, żelazna logika MPK poraża. Uparli się, by kupować jak najwięcej za to, co mają. Jakby nie można było ogłosić przetargu na 20 lub 25 sztuk w 100% niskopodłogowych, to nie #!$%@?, WINCYJ.gif
Ale jak to kiedyś wiceprezes MPK powiedział, Wrocławiowi nie są potrzebne nowoczesne tramwaje, tylko nowe, a Moderus Beta niczym nie różni się od Pesy, tylko ceną.
#wroclaw #mpkwroclaw #komunikacjamiejska #tramwaje @mroz3
Komentarz usunięty przez autora
@xbonio: #niedasie
@aikonek: W tym, że tramwaj ma 1/5 drzwi z niską podłogą, w reszcie ma 3 schody. W części niskopodłogowej ma 2 MIEJSCA SIEDZĄCE, do reszty prowadzą schody. Przez to, że wszyscy pchają się do jednych drzwi, wydłuża się wymiana pasażerska. Do tego starsi i tak się wspinają po schodach, bo nie wszyscy idą do niskopodłogowych drzwi. W czym problem? W tym, że za 25
Wycinek z zamówienia (nie chce mi się kopiować całego opisu procedury + danych osobowych):
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1 )Nazwa:
Dostawa 40 sztuk fabrycznie nowych, wieloczłonowych, całkowicie lub częściowo niskopodłogowych, jednokierunkowych tramwajów.
Numer referencyjny: PN/24/2017
II.1.2 Główny kod CPV
34622100
II.1.3) Rodzaj zamówienia Dostawy
II.1.4 )Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 sztuk fabrycznie
A, skoro schodki przeszkadzają (lub w sumie nie), to po co kupować w ogóle? Obecne 35-cio letnie 105-tki też mają schodki, jeżdżą i dają radę. Jak komuś przeszkadza, niech jedzie autobusem. Niepotrzebne wydawanie pieniędzy w błoto.
Komentarz usunięty przez autora
@AryaStark: Nie jest aż tak źle? Gdy inni w zeszłym roku zamawiali/kupowali po 40, 50 wagonów NISKOPODŁOGOWYCH, MPK Wrocław kupiło 8 sztuk Moderusów Beta z 25% niskiej podłogi. I to za unijną kasę. Trochę słabo.
Nie jest źle, gdzie prawie 70% taboru to
Komentarz usunięty przez autora