Wpis z mikrobloga

@Garg84: Łatwiej będzie Ci pomóc, jeśli powiesz:

a) czego konkretnie nie rozumiesz w komunikatach zwracanych przez klienta vpn,
b) co już zrobiłeś, a na czym utknąłeś w diagnostyce?

Czy może tak po prostu zobaczyłeś białe literki na czarnym tle i przybiegłeś na mirko? ;)
  • Odpowiedz
@Garg84: To źle. Klient ma inne klucze, a serwer inne. Z jeden plik (dh1024 [w teorii 2048 powinno być, no elo]) jest ten sam wszędzie. Każdy klient ma własny klucz
  • Odpowiedz
@Garg84: Pierwszy obrazek to po prostu problem z łącznością.
Sprawdź, czy na serwerze i po stronie klienta masz możliwość komunikacji na wybranym porcie.
@fervi: dlaczego burdel?
  • Odpowiedz
@Garg84: bez ta.key klient nie nawiąże połączenia z serwerem, może wygenerować plik za pomocą
openvpn --genkey --secret ta.key
Plik musi się znajdować na kliencie i serwerze i w obydwóch configach
  • Odpowiedz
Siejecie ferment.
@Garg84: Zostaw narazie to ta.key - wskazany przez Ciebie adres IP nie ma możliwości połączenia OpenVPN. Najprawdopodobniej masz zablokowany port 1194/udp na serwerze - twoje problemy tymczasowo rozwiązanie odpalenie z uprawnieniami roota :
iptables -I INPUT -p udp -s 0/0 --dport 1194 -j ACCEPT
  • Odpowiedz