Wpis z mikrobloga

@Grovve: Jak skończę etap modelowania jeszcze jakiś dodatków, to potem będę nakładał materiały z teksturami. Wtedy się zrobi klimacik ;)
  • Odpowiedz
@Grovve: Ja wciąż uważam że mam słaby poziom... Po prostu dużo pracowałem na 3ds Maxie. Tak naprawdę teraz dopiero uczę się porządnego modelowania i rzeczy w kierunku branży gier. Dotąd robiłem nudne wizki wnętrz ;)
  • Odpowiedz
@Grovve: Zależy... Mam etapy kiedy się nie rozwijam, a mam takie momenty jak teraz, że uczę się masy nowych rzeczy. Na pewno troszkę trzeba posiedzieć. Każdy projekt też skłania do stosowania innych rozwiązań, poszukiwania takich narzędzi, które akurat spełnią rolę. Jako tako ogarniam 3ds maxa i V-ray. Uczę się UnrealEngine i Substance Paintera. W tle przewija się też Photoshop i Corel.
Ogólnie mnogość opcji, pluginów, skryptów, technik jest tak wielka,
  • Odpowiedz
@Pepego: Światło na razie jest takie jakie jest... Finalnie będę je ustawiał dopiero w UnrealEngine. Teraz robię tylko testowe rendery w 3ds maxie. Ustawiam jaśniej, żebym widział wszystko co istotne.
  • Odpowiedz