Aktywne Wpisy
phaxi +107
w koncu n0rmictwo przestalo oblegac papaja wiec dopiero teraz tam poszedlem na test :)
wrap (z sosem ostrym) - lepszy niz z maka bo kurczak lepszy, reszta skladnikow tez dobra
kurczaki - soczystsze niz w kfc ale smak gorszy bo nie przyprawione mocno jak w kfc
bulka - ogromny kawal kurczaka i soczysty, sos dobry, bulka troche sucha, dobre ogurki i pomidory
frytki - #!$%@? 10/10 lepsze od maka for real (nie
wrap (z sosem ostrym) - lepszy niz z maka bo kurczak lepszy, reszta skladnikow tez dobra
kurczaki - soczystsze niz w kfc ale smak gorszy bo nie przyprawione mocno jak w kfc
bulka - ogromny kawal kurczaka i soczysty, sos dobry, bulka troche sucha, dobre ogurki i pomidory
frytki - #!$%@? 10/10 lepsze od maka for real (nie
Miguelos +43
Jedna z autorek książki o przegrywach która ma pojawić się 6 września jak widać chwali się posiadaniem broni czarnoprochowej. W połączeniu z jej nienawiścią do przegrywów staje się jasnym, że to niebezpieczna osoba.
To jest ta słynna "empatia" p0lek XD
#przegryw #blackpill #bekazlewactwa
To jest ta słynna "empatia" p0lek XD
#przegryw #blackpill #bekazlewactwa
Link do portfolio
Model tego robota ma służyć jako wymienny zestaw części do innych robotów w grze i pasować do siebie nawzajem, jednocześnie trzymając rigg i animację. Opływowy design, ziemisty odcień pancerza sugerują nawiązanie do nowej pustynnej mapy, która mozolnie powstaje.
Poniżej animacja turntable.
Akurat animator ze mnie żaden, głównie tworzę modele, tekstury i optymalizuje je pod gry, ale pobawiłem się chwilę w edycję szkieletu, coś tam mi wyszło :)
Pośród mirków są też graficy z #gamedev ?
#grafika #grafika3d #tworczoscwlasna #scifi
animacja trochę psuje cały efekt.
Walk cycle również średnio sprawdza się przy turnaroundach.
Lepiej byłoby tego typu animacje (1:00)
Ale mój projekt to nie jest footage z gry, tylko render prezentacyjny.
W garażu w grze to wygląda już tak jak wkleiłeś :)
Walkcycle przy ruszającej się w koło kamerze wygląda źle.
Jeśli postać się porusza to kamera stoi, jak chcesz ruszać kamerą to postać musi robić jakieś w miarę statyczne ruchy.
Modele do gier oteksturowane w PBR to wciąż tylko prymitywne bryły z fejkowym światłem. Statyczne światło, scena, lub kamera zabiją całą fajność tego fejkowania. Niestety marmoset jest bardzo prymitywny i nie udało mi się wydobyć dobrego detalu na materiałach, a oświetlanie Vrayem modelu do gier to trochę nietakt jak dla mnie. W ruchu dopiero to zaczyna się prezentować.
Ale ogólnie
No nie, dlatego o tym mówię.
Nie robi się 360* w momencie jak biegnie/idzie :)
Jedna łapka inne działko druga łapka inne i o wiele większe zobaczysz różnicę :)
https://www.youtube.com/watch?v=b-KYSjWyEvM
Animacja biegu i chodzenia jest zrobiona przez naszego animatora. W samej grze Chodzenie bieganie i strzelanie to wszystko czego trzeba. W celach prezentacyjnych zedytowałem troche animacje i urozmaiciłem. Projekt gry jest hobbystyczny - robimy to po godzinach, a wy porównujecie mnie do Blizzarda? :D
W sumie to miłe!
@KrisM89: No i znów zostałem źle zrozumiany :P
Ja nie porównuje, tylko stwierdzam fakt, że animacja biegu/chodu źle wygląda podczas kamery która lata
Sam model bardzo spoko zrobiony, ładnie oteksturowany (podoba mi sie shader tej szybki i detale tył broni-złącz). Tylko design taki... meeeh do potęgi ntej. Taki typowy bez pomysłowy mech, jakiego każdy sobie wyobrazi bez angażowania wyobraźni
Ale pomyślałem, że się podzielę, bo kosztował mnie mimo wszystko mnóstwo pracy.