Wpis z mikrobloga

Szybkie pytanie: klocki TRW mogą być podrabiane, są gówniane, czy raczej coś nie tak z moim autem? 10k kilometrów temu zmieniłem tylne klocki na TRW kupione na Allegro sugerując się opiniami że są OK, najtańsze nie były. No i od jakiegoś czasu zaczęły piszczeć, dziś je sprawdziłem i praktycznie zostało ze 2mm okładzin na tylnych. Przednie są innej firmy (bodajże Ferodo) i one, wymienione w tym samym czasie co tylne, są nadal jeszcze grube. Trochę dziwna sprawa, zwłaszcza że tył chyba nie powinien się zdzierać wolniej niż przód...? A nie wygląda na to, żeby coś było nie tak z układem hamulcowym, bo po jeździe felgi się nie grzeją.
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
  • 26
  • Odpowiedz
@drakerc: koleżanka z pracy rok bujała się po mechanikach ze swoim C3. Wiem że w końcu wymienili jakiś czujnik ze szrotu za 300 czy 400 zł i zadziałało. Ale chłopaki po prostu podmieniali po kolei wszystko co możliwe i testowali.
  • Odpowiedz
  • 0
@drakerc Ja mam kompletne układy hamulcowe od TRW, kupione w hurtowni. Jestem bardzo zadowolony. Bardzo prawdopodobne, że trafił na podróbki. Na allegro dość łatwo trafić na taki towar. Najczęściej nie różni się on ceną od oryginalnych, bo byłoby to podejrzane, a i przebitka o wiele większa.
  • Odpowiedz
@drakerc: upewnij się że tłoczek nie jest zardzewiały, gumki nie spuchły. I że przewody elastyczne + miedziane/stalowe nie stworzyły jakiegoś zaworu jednokierunkowego. Do tego dobre czyszczenie zacisków, prowadnic, jarzma. Wszystkie klocki równo zużyte?
  • Odpowiedz