Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
22 level
W szkole prymus, wszystkie świadectwa z paskiem, matura 80-95%, nigdy nie musiałem się uczyć.
Poszedłem na bardzo prestiżowy kierunek, z moją maturą dostałbym się prawie wszędzie, ale przez nieumiejętność przyswajania sobie wiedzy, zakończyłem karierę na I semestrze.
Aktualnie studiuję gównokierunek i znów nic nie muszę robić, rektor i socjal wpływa, mam te 1000 zł miesięcznie + praca w weekendy, łącznie 1800 pln.

Ale co po studiach?
Nie wiem Mirki. Naprawdę nie wiem.

Przestroga dla wszystkich ze #gimbaza #licbaza #techbaza


#studbaza #gorzkiezale

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
  • 24
@AnonimoweMirkoWyznania: Da, nie warto iść na studia. Tak na prawdę kierunki, które są realnie przydatne w przyszłości, to mały procent z oferty uczelni. Lepiej po gimbazie pójść do technikum, robisz maturę i masz zawód, łatwiej Ci zaleźć pracę.. a nie #!$%@?, magister i nawet w #!$%@? media markt go nie chcą ;_; jajebe, mirki, trzymajcie mnie.
ty po prostu jesteś typem tępego kujona, a na twoim kierunku pewnie wymagali myślenia


@Tichy: w dupie był, gówno widział.
kujony całkiem dobrze radzą sobie na większości studiów. ludzie jak op to ich przeciwieństwo, nigdy się sami nie uczyli, trochę zapamiętali z lekcji i to w zupełności wystarczało
@AnonimoweMirkoWyznania: po prostu zastanów się co chcesz robić i zacznij robić coś w tę stronę i tyle, Twoja sytuacja jest w tej
@kerega: no bylem w dupie. skonczylem medycynę, zrobiłem specjalizację, robię drugą i mam doktorat.
w ciemnej dupie bylem. kujony u nas radziły sobie 3 - 4 lata potem bida z nędzą.
22 level

W szkole prymus, wszystkie świadectwa z paskiem, matura 80-95%, nigdy nie musiałem się uczyć.