Wpis z mikrobloga

Ja to jednak mam pecha. Zamówiłem całego kompa, po 2 latach na laptopie, cały podniecony czekam w pracbazie, telefon od kuriera, że wsio jest już u teściowej, nic tylko odebrać wracajac z pracy. Przyjeżdżam, nie jem tylko składam, nie piję, tylko układam kable, nie całuję kobiety wracającej z pracy, bo podłączam.

Brak obrazu, no może nie zauważyłem i nie podłączyłem dodatkowego zasilania do GPU - podłączone.
Hmmm... Może tooo karta graficzna? Wyjmuję i podłączam pod zintegrowaną - ciemno.
Może mam złą przejściówkę albo kabel? Biegiem do sąsiada do góry po kabel HDMI.
Też ciemno.
No cóż, trzeba przyznać i odesłać płytę główną, przez telefon dowiaduję się, że czas weryfikacji zwrotu to 2 tygodnie, kolejne 2 tygodnie siedzieć i czekać żeby wrócić do domu i w końcu ukończyć Wiedźmina, 2 tygodnie, których nikt mi nie odda ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#it #komputery #smutnazaba #pc #pcmasterrace #truestory #coolstory
KornixPL - Ja to jednak mam pecha. Zamówiłem całego kompa, po 2 latach na laptopie, c...

źródło: comment_HSolSyA2V3qZ5mBlRmKHAUPzeYqyqteX.jpg

Pobierz
  • 49
  • Odpowiedz
@Ewentualnie: Nieee. Dzwonię i proszę kogoś kompetentnego ws. zwrotów i reklamacji:
-No ja jestem kompetentny.
-Jest Pan pewien?
-Tak
-Więc płyta główna z zamówienia X jest uszkodzona.
-Przez Pana? Może Pan źle podłączył
-A mówiłem, żeby przełączyć do kogoś kompetentnego?
-Dobrze przełączam...

No i dogadałem się tak, że wysyłam, oni weryfikują. Mam tylko zrobić zdjęcia płyty bo często janusze w serwisie coś powyginają np piny w sockecie i potem jest na
  • Odpowiedz
@KornixPL: Tymczasem zamawiając przez niemieckiego Amazona natychmiast wysłaliby ci nową część, bez czekania na łaskę osoby rozpatrującej zwrot. Trochę nam jeszcze brakuje do poważnej obsługi klienta.
  • Odpowiedz
@Vielokont: Jestem nastawiony że nie uznają zwrotu bo pewnie ja szturchnąłem chińczyka w fabryce, który ją składał przez co ją uszkodził więc zaraz zamawiam drugą.
  • Odpowiedz
@Vielokont: sklepy latają na małych marżach. do tego nie trzymają stanów magazynowych więc nie bawią się w takie szybkie podmianki. bo to im zje cały zarobek
mi ostatnio zedchł mobas (a raczej sam zabiłem) zapakowałem wszystko w kartony, poleciałem do sklepu, sprawdzili na miejscu że rzeczywiście płyta.
ładnie poprosiłem, to mi dali druga płytę na podmiankę na czas wizyty w serwisie. ale jak miałbym czekać te 2tygodnie to chyba by mie
  • Odpowiedz
@KornixPL: Potrzebujesz procesor z rdzeniem Skylake. Osobiście zamiast #!$%@?ć się ze zwracaniem towaru i czekać 2 tygodnie na kompa podszedłbym do jakiegoś serwisu, zrobią ci to od ręki
  • Odpowiedz
@KornixPL: jeśli została zaktualizowana przez producenta. Domyślnie ogarniają płyty z 2 z przodu. Możesz też zamówić np. z moreli z usługą aktualizacji.
  • Odpowiedz