Wpis z mikrobloga

Przyjrzeliśmy się dokładnie Waszym opiniom i doszliśmy do wniosku, że strzelanie podczas pozostawania niewidocznym na otwartej przestrzeni stwarza więcej problemów, niż daje korzyści. Z tego powodu w wersji 0.6.3 zmieniliśmy zasięg wykrywalności okrętów po użyciu uzbrojenia głównego – jest on teraz równy maksymalnemu zasięgowi dział w momencie wystrzału. Zmiana ta zapobiegnie sytuacjom, w których okręty z małym zasięgiem wykrywalności mogły otworzyć ogniem, pozostając niewidocznymi dla przeciwnika. Zmiana ta nie obejmie przypadków strzelania zza przeszkód terenowych czy zasłon dymnych – dotyczy ona tylko otwartej przestrzeni.

https://worldofwarships.eu/pl/news/public-test/public-test-063/

Jeśli dobrze rozumiem to w tej sytuacji nie ma chyba sensu brać za 4 pkt perka kapitana z lepszym kamuflażem dla ruskich DD czy Błyskawicy ponieważ i tak po wystrzale z maksimum zasięgu będzie widoczny. Skoro lepszy kamuflaż i strzelanie z tak zwanej niewidki idzie do lamusa to moim zdaniem chyba lepiej się sprawdzi skill zwiększający zasięg dział o 20% i spamowanie za wysepek lub zasłony dymnej.

#wows #worldofwarships #mirkowows
  • 20
@RUNDMC: Przecież tam jedno zdanie przeczy drugiemu - strzelanie będąc niewykrytym to same korzyści (dla strzelającego XD ), no chyba że ja czegoś nie ogarniam, to proszę mnie uświadomić ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Z Zao też chyba dało się strzelać będąc niewykrytym, wiec nie tylko w DDki to uderzy.
@RUNDMC: CE na ruskich DD jest po to żeby DD wroga nie spotował cię 2km zanim ty go zobaczysz, stealth fire na sporej części z nich nie jest jakoś super użyteczny. W sumie był użyteczny na Gremie i całe szczęście że ten nerf uwzględnia też premki więc to #!$%@? OP sealclubbing gówno oberwie też. AFT za to teraz będzie średnio użyteczne na nie ruskich DD. Bo teraz im dłuższy masz zasięg
@Eau-Rouge: > Co ty chcesz w pancernikach nerfić? xD CV i DD to klasy które mają największy wpływ na przebieg bitwy, a ty chcesz nerfić klasę która chyba i tak ma najmniejszy? xD

tia najmniejszy, razem z Devastating Strike z prawie 20km ;p choćby nawet
@Eau-Rouge: Już pomijając temat tego patcha, to największymi debilami są ci co pływają na pancernikach z dala od bitwy, bo się boją zostać zfragowani i będzie większa kara w kredytach - takim sposobem krążki nie mają wsparcia jak trzeba pushować jakąś część mapy.

BO JA MAM ZASIEG, MUSZE SE POSZCZELAĆ
@RUNDMC: ok, nerfimy ddki i inne. Mam zatem pytanie następujące. Pływam błyskawicą - zasięg ognia 12 km.
Strzelam wszyscy w zasięgu 12 km mnie teraz zobaczą. Ok. Maksuję kapitana daje mu skila + 20% do zasięgu ognia. Zasięg więc wzrasta do 14,4 km. Nie mylę się tak. Strzelam i widza mnie wszyscy na 14,4 km. Dwie błyskawice w bitwie z różnymi skilami - dwie różne wykrywalności? Bzdura:) Albo zwiększmy wykrywalność po
@Slay72: dlatego właśnie w tej sytuacji leszy chyba byłby perk na +20 % , w dymie dałby lepszy zasięg i do uciekającego BB można dłużej go podpalać. Zwróciłem uwagę na tą informację, bo tylko 1 pkt mi brakuje do odblokowania 4 punktowego skilla. Powiem że sam zgłupiałem i nie wiem co teraz robić.
@RUNDMC: chyba trzeba się wstrzymać z klikaniem perków na kapitanach póki co (mnie i tak do zasięgu brakuje z 30k exp). Lepiej uczyć się na cudzych błędach, niż na swoich.
Uważam, że różna wykrywalność ma sens i powinna zostać, przynajmniej dla niszczarek, które mają przesrane z wszystkich stron - dym, radar, sonar i torpedy krążków, spot z lotnisk i dodatkowa bbków. A przecież jeszcze zapowiadają "rebalans" CV w przyszłości. Żeby nam
@RUNDMC: powinno zostać usunięte strzelanie z niewidki dla krążowników całkowicie (patologia typu Czapajew czy Zao spamujący z daleka - zrobi taki zwiastuna tragedii na 16+ km i potem dziwi się że przegrał a sam nie zabezpieczy capa) a dla niszczycieli powinni zwiększyć zasięg spota po strzale bez całkowitego usuwania niewidki bo to spowoduje problem o którym wspomina @Slay72. Fakt że najbardziej dostanie się Akizuki i Błyskawicy ale te okręty robiły
chłopcem do bicia będą pancerniki i to większym niż dotychczas


@BadWood: to akurat wg mnie dobrze, bo za dużo ich. Mają niewielki (w porównaniu do innych typów) wkład w bitwę, a zmieniają mocno ich obraz, walka jest mocno pozycyjna przez nie.
A co mają powiedzieć ruskie DD ze swoimi topedami na 4km? Nie zrozum mnie źle, cieszę się, że coś zmieniają ciągle, ale żeby nie wylali dziecka z kąpielą.
@BadWood: kątuje, burty też nie pokazuje, ale przy większej ilości BB jak jesteś wyspotowany to jak nie on to ktoś inny z +20km wystrzeli i będzie po tobie. Krążowniki nie maja szans na większym dystansie które i tak muszą iść do przodu (nie mowie tutaj o tych co maja torpedy albo dymek). A tak to są szachy i chowanie się za wyspami lub trzymanie się w większej grupie. Szczególnie na tierach
@L____: Z tym że takie salwy nie zdarzają się często - jak ktoś dewastuje z takiej odległości to po prostu dobrze gra lub sam dałeś ciała i problem nie leży w kwestii balansu. Co do krążowników to wiadome że jest to najtrudniejsza do gry klasa i powinny wykorzystywać obiekty na mapie - zwłaszcza te które nie mają dymu. W tej grze nigdy nie będzie idealnego balansu - jedne okręty są mocniejsze
@system_shock: @BadWood: ja właśnie Błyskawicę kupiłem, żeby mieć lepszy kamuflaż i móc strzelać z niewidki. Oczywiście ten okręt ma też torpedy, które jak ten rodzaj uzbrojenia nazywam potencjalnym odstraszaczem lub wystrzelił trafi nie trafi próbować warto. W tego typu okręcie interesowały mnie absolutnie tylko i wyłącznie jego fantastyczna artyleria oraz jej 7 szybkostrzelnych dział, które potrafią zetrzeć w pył nawet całkiem mocne krążki czy pancerniki. No niestety jest to okręt
tia najmniejszy, razem z Devastating Strike z prawie 20km ;p choćby nawet


@L____: Jeśli ktoś cię skasował 20km to albo:
1. koleś ma takiego farta że powinien lecieć kupować kupon w lotto... albo i nie bo właśnie zużył cały zapas farta na rok xD
2. pływasz po prostej, burtą do pancernika jak bezmózg i koleś miał farta xD

kątuje, burty też nie pokazuje, ale przy większej ilości BB jak jesteś wyspotowany