Wpis z mikrobloga

Wlasnie sie dowiedzialem ze ME Andromede robil Kanadyjski oddzial Bioware Montreal, wiec dlatego wyglada jakby to amatorska grupa SJW robila gre bo rzeczywiscie tak bylo to pierwsza produkcja tego studia. Amerykanski Bioware, tworzace oryginalna trylogie nie maczalo rak w tej produkcji, a jedynie pojedyncze osoby, za to 90% zespolu to sa ludzie ktorzy nigdy razem nie pracowali.

Za okropnie wygladajace postacie i animacje mozna obwinic:

Herbert Lowis - https://ca.linkedin.com/in/herbertlowis

MATHEW MAKIN - https://www.artstation.com/artist/matmakin

Christopher Cao -https://www.artstation.com/artist/chrisc


Joe Botardo - Senior Character Artist, Bioware - "Joe Botardo is a Senior Character Artist at Bioware Montreal. Joe has been working in the videogame industry for seven years. He worked at Electronic Arts Montreal and Eidos Montreal and is now at Bioware Montreal. Titles worked on include Army of Two, Boogie, Army of Two: the Fortieth Day, Thief 4, and Mass Effect 3. Joe has a Bachelors of Art in Studio Art from Concordia University and a Certificate in Video Games from the NAD Centre."

http://joebotardo.blogspot.com/

FREDERIC DAOUST - https://www.artstation.com/artist/fredericdaoust23


PATRIK KARLSSON - https://www.artstation.com/artist/polygonemperor

MARCO PLOUFFE https://www.artstation.com/artist/marcologue


Rodrigue Pralier

I worked for 2 years as the character lead on Mass Effect Andromeda
I previously worked on games like Mass Effect 2 and 3 , Army of Two 1 and 2 and others. My personal art has been published in 3d Artist, D'Artist, Exposé and more.

https://www.behance.net/RodriguePralier

Nie rozumiem jak osoby z takim imponujacym porfolio mogly odwalic taka fuszerke. To tak jakby ktos znalazl lek na raka i gdy mial juz wyleczyc n-tego pacjenta po prostu wyleczyl mu katar, a pacjent zmarl po miesiacu. Ale jest dobra wiadomosc to studio zostanie zamniete jak Eidos Montreal i masa innych studiow z Kanady ( ͡ ͜ʖ ͡)

#masseffect #gry #ea #pcmasterrace
corinarh - Wlasnie sie dowiedzialem ze ME Andromede robil Kanadyjski oddzial Bioware ...
  • 20
@Wapniak: bzdura ze konsole ich ograniczaly jakos fallout 4 czy wiesiek 3 dzialaja, postacie maja dobre animacje twarzy oraz twarze wygladaja bardzo dobrze i nie swieca sie jak psu jajca. Nawet grach sprzed ponad 10 lat animacje twarzy wygladaja 10x lepiej niz w Andromedzie (nawet mass effect 1). Bioware Montreal powinno sie wstydzic a EA powinno ich #!$%@? na zbity pysk (tych dwoch gosci od Inquisition co przeszli do Bioware Montreal
corinarh - @Wapniak: bzdura ze konsole ich ograniczaly jakos fallout 4 czy wiesiek 3 ...
@grubson234567: watpie ze nawet jakby zatrudnili wiekszosc animatorow z cdp to czy im by cos wyszlo, bioware robi wszystko bez ladu i bez skladu mimo ze pojedyncze jednostki maja talent, moze tu chodzi o przywodztwo oraz desingera ktory nie wie co ma zlecic podwladnym
@corinarh: Ja myślę, że ostatnie słowo należy do np. art directora, jeśli chodzi o wygląd i animację postaci. To on mówi, co poprawić, co zmienić, co zaakceptować (tak przynajmniej jest u mnie w pracy) i to jego należy obwiniać.
No i podobno przy grze pracowała cała zgraja gówniaków bez doświadczenia. Reżyser gry strasznie się tym chwalił (!) w wywiadach- że zatrudnili całą masę świeżaków, bo mają świeże pomysły i są ogromnymi
@Kikuchiyo: No sam nie wiem do konca co z nimi sie dzieje ale co kazde hucznie otwarte studio w kanadzie za pare lat jest zamykane albo masa pracownikow jest zwalniana.

Czy to EA http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/04/11/rumor-ea-montreal-mobile-division-hit-with-layoffs.aspx oraz http://www.gamasutra.com/view/news/235973/Report_Layoffs_strike_EA_Montreal.php i https://www.wikiwand.com/en/EA_Black_Box czy to squared enix/eidos http://kotaku.com/big-layoffs-at-thief-developer-eidos-montreal-1536315021 oraz ostatnio http://www.eurogamer.net/articles/2017-01-30-dont-expect-another-deus-ex-game-anytime-soon

dostalo sie tez tworcom gier mmo czyli Funcomowi http://www.polygon.com/2013/1/25/3914928/the-secret-world-developer-funcom-closing-beijing-studio

Pewnie jeszcze tego duzo bedzie ale nie chce mi sie szukac wiec tak zabawnie w tej
@Kikuchiyo: i jeszcze znalazlem ze w 2012 roku THQ (ktore i tak zbankrutowalo pare lat pozniej oh ironia ( ͡ ͜ʖ ͡)) zwolnilo mase pracownikow Relica http://www.pcgamer.com/thq-lays-off-118-at-relic-vigil-as-warhammer-40k-mmo-dark-millenium-goes-single-player/

Spodziewam sie ze Relic moze miec niedlugo problemy bo nowy Dawn of War 3 bedzie do niczego (rts moba za kase z miliardem dlc LUL) i raczej sie nie sprzeda i SEGA moze zamknac studio albo zwolnic mase pracownikow
@corinarh nie wymagaj jakości od korporacji
Oni nie mają żadnej pasji, przychodzą klepać ten kod na 8 godzin i byle do domu. Potem efekty są jak widać...
Blizzard, Redsi, Rockstar, Valve - od nich zawsze kupie oryginał
Dobrze też zapowiada się studio stojące za Escape from Karkov
@twardziel_psychopata: Przeciez Blizzard, CDPRed, Rockstar i zwlaszcza ostatnio Valve to tez korporacje, ale przynajmniej chca zeby ich gry jakos sie prezentowaly i nie odbiegaly od gier reszty studiow. Chociaz ostatnio Rockstarowi odwala z GTA Online, Valve zadnej gry nie wydal od ladnych paru lat, Blizzard dalej trzepie kase z dodatkow do tasiemca zwanego wowem i ze skrzynek w overwachu i hotsie. Jedynie CDP nie chce trzepac kasy z mikrotransakcji, jeszcze... (
@twardziel_psychopata:

no i jeszcze studio stojące za przedostatnim deus ex, bylo widać napracowanie


human revolution bylo okropna gra, doslownie niegrywalna, w mankind divided poprawili ale nadal byla monotonna do grania no i ofc nie mogli wytrzymac i wydac miliard dlc

Serio banują? Co za...


to co napisalem, serwery padly i nie dalo sie grac to zaczeli wyciszac ludzi banujac ich (nie wiem czy konta na forum czy az banujac im konto