Wpis z mikrobloga

mircy pomóżcie:
Wczoraj przyszedł leeco le max 2
Po 2h przestał działaś fingerprint (tego się spodziewałem)
Co gorsze, od razu zauważyłem że bateria schdzi bardzo szybko :/. Na przykład przed chwilą ładowałem i spadła 87-83 chyba w 10 minut (chwilę bawiłem się aparatem, potem nie używałem)

Proszę o rady jak z nimi rozmawiać. Mam roczną gwarancję wymienną: kazać wymieniać czy negocjować hajs? Czytnik mniej ważny, boję sie o baterię: czy gdyby przysłali nową baterię to nadal miałbym replacement warranty na w razie innych usterek?

  • 12
@aadm10: daj link skąd zamawiałeś dla potomnych.
I odezwij się do nas na priv jak coś nowego się dowiesz, sytuacja może się różnie rozwinąć więc jakby co będziemy się starać pomóc. A jak wszystko pójdzie dobrze to też chętnie się dowiemy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@aadm10: zadzwoń do ich niby gwaranta i się dowiesz że The Warranty Group Polska nie przyjmuje reklamacji z aliexpress ( ͡º ͜ʖ͡º) taki pic na wodę i nie wiadomo o co chodzi...
@TomdeX: dzięki za link
@tabarok: serio aż tak?... ( ͡ ͜ʖ ͡)

jutro zbadam tą baterię czy na pewno jest #!$%@?. Bo chodzi gorzej niż 2 letnia z #!$%@? sony, ale z drugiej strony kolega co też ma leeco też mówi że szybko się wyczerpuje.
@AliPaczka: @xxxjajoxxx: @Andczej:
no to tak się sprawa "wyjaśniła":
Napisałem do nich, oni nic nie chcieli dać, potem przestali odpisywać.
Po kilku dniach się #!$%@?łem i otworzyłem spór o full refund. Oni po kilku dniach zaproponowali 20$, ja napisałem 40 bo na forach czytałem że ludzie dostawali 35 za sam czytnik. No i wczoraj dostaję powiadomienie że zgodzili się na refund ( ͡ ͜ʖ ͡