Wpis z mikrobloga

@Mow_do_mnie_mistrz: Co prawda nie znam się, ale chyba wiem dlaczego idzie więcej energii na ogrzewanie.. podłoga jest na zewnątrz.. Normalnie podłoga jest chroniona od zewnętrznego powietrza.. Przez co się tak nie wyziębia.. Analogiczna sytuacja z mostami czy wiaduktami, gdzie masz znak drogowy płatka śniegu bo w przeciwieństwie do normalnej drogi wiadukt, most nie dotyka podłoża i pod spodem go owiewa przez co dużo łatwiej zamarza na nich woda bo zyskuje taką
@Mow_do_mnie_mistrz: bo cały pomysł części wiszącej w powietrzu dodaje w #!$%@? powierzchni, która jest "zewnętrzna" i bezpośrednio wystawiona na powietrze. Im więcej takiej powierzchni, tym więcej należy włożyć energii w ogrzewanie budynku. Poza tym zobacz ile potencjalnej powierzchni użytkowej psu w dupę za wątpliwe urozmaicenie bryły budynku.
A to na dole to są garaże przecież więc nie tak psu w dupe jakby nie patrzeć


@Mow_do_mnie_mistrz: no fajnie, a teraz popatrz co by było jakby ściany postawić do samej ziemi, zamiast wspierać na kolumnach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A co do zabezpieczeń - zobacz, że wszystkie ściany są ocieplane. Ale i tak dom trzeba ogrzewać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@r5678: może to budynek gospodarczy przerobiony na coś w rodzaju oficyny/motelu. Nie chce mi się wierzyć, że komuś się zamarzyło postawienie takiego bliźniaka.
@bscoop: Nie, to jest "świeże" osiedle domów jednorodzinnych/willi, gdzie nawet dróg jeszcze nie ma. Na obrzeżach miasta. Nie jest to też żadna przeróbka. Budynek dopiero co postawiony. Na mapach satelitarnych googla ujęta budowa, wraz z wyrównaniem gurntu

http://imgur.com/a/NhgrZ
@r5678: czyli to szeregówka, w najbliższych latach boki zostaną zaplombowane przez nowe budynki.

edit.: deweloper to niezły janusz, chciał przycebulić na metrażu i z domu szeregowego zrobił bliźniaka xD
Mieszkam w podobnym budynku, ale nie podzielonym na pół.