Wpis z mikrobloga

Mała, dobra wiadomość - rosyjski mod Fallout Nevada jest już w 80% przetłumaczony na język angielski. Tłumacze z NMA szacują, że od ,,surowego tłumaczenia'' dzieli nas około 20 dni ich pracy.

Zapowiedziano także otwarte beta testy - jak domyślam się, być może będą już w kwietniu. Każdy będzie mógł testować i tym samym pomóc w dopracowywaniu nowego, klasycznego Fallouta!

Kiedy będzie oficjalna premiera? Nie mam pojęcia, osobiście obstawiałbym czerwiec, ale to tylko moje zgadywanie. Ważne jest to, że znowu będziemy mieli powody do radości i świętowania.

Zainteresowanych tradycyjnie zachęcam do śledzenia tagu #falloutmod (to już 45 obserwujących, super!) i zapewne można już powoli obserwować #falloutnevada

temat tłumaczenia:
http://www.nma-fallout.com/threads/fallout-of-nevada-%D0%A4%D0%B0%D0%BB%D0%BB%D0%B0%D1%83%D1%82-%D0%9D%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B0.207311/page-11

#fallout #rpg #crpg #postapokalipsa #falloutnevada
  • 10
  • Odpowiedz
@Killuminatii: Najlepsze jest to - tak słyszałem - że w odróżnieniu od Fallout 1.5 Fallout Nevada nie wymaga Fallout 2 do działania. Ściągasz i grasz, po prostu. Nie mam pojęcia, jak to wygląda z prawnego punktu widzenia, ale nie narzekam.
  • Odpowiedz
Jezeli chodzi o skille, to trzeba sie naprawde dobrze zastanowic przy dysponowaniu punktami, z co najmniej dwoch powodow:
1. Brak druzyny, a wiec jestesmy zdani tylko na swoje wlasne umiejetnosci
2. Slabo dostepne ksiazki. Nie ma takich luksusow jak bodajze w Hub w F1, gdzie zasoby ksiegarni regularnie sie odnawialy.

Najbardziej przydatne skille w Nevadzie to wg mnie: Speech, Science, Lockpick, Repair i dopiero za nimi Small Guns i inne "bojowe" umiejetnosci.
  • Odpowiedz