Wpis z mikrobloga

@Jofiel:

Back in 2012 I think. Metzeler cited insufficient capacity at their European production facilities and rising demand for their products in Asia as drivers for their decision to open a plant in China.

The US gets both Euro and China tires depending on capacity at either facility.

Czyli ze wszystko zależy od tego jak trafisz.
@blubi_su: Właśnie czytam, że już do lat. Ale nigdy się z nimi nie spotkałem. Poprzednie miałem z Rumunii - nie narzekam. Nie mówię też, że firma z renomą nie narzuca wykonawcy odpowiednich norm i standardów ale jak napisał @tosyu - od kiedy możemy się spodziewac perfidnych podróbek, opon z wadami, odrzuconych w procesie kontroli, które i tak trafiają na rynek. Chiny są z tego znane. Gdyby to były opony do auta,
@bocznica: To niech premie prezesów i dywidendy dla akcjonariuszy tną (òóˇ) Akurat ja jestem gotów zapłacić więcej za oponę z europejskiego kraju to niech mi tu chińszczyzny nie wciskają.
@xspeditor: Sam pracowałem w firmie w Pl a produkcja szła Made in Germany.
@kipowrot: No widzisz. A ja wystarczy, ze lekko przestawię zawieszenie i widzę jak moto prubuje obierać inny tor jazdy w zakręcie. I jeździłem na 2CT i M5. Obydwie bardzo dobre opony ale zachowują się inaczej na granicy przyczepności. M jest bardziej subtelny zarówno w czasie gdy tracisz przyczepność jak i gdy odzyskujesz. Taka moja opinia z kilku
@kipowrot: Tak. Bo jak napisałem nie mam zaufania do chińskiego rynku. Mam świadomość, ze potrafią trzymać standardy jeśli są takie wymagania ale z drugiej strony potrafią taką popelinę produkować, że w głowie się nie mieści. A opony to poważna sprawa.