Wpis z mikrobloga

Dzisiaj podczas jazdy po rondzie accordem VII kierownica sama poglebila mi skret do srodka zakretu, auto nie zmienilo kierunku jazdy, nie jechałem wolno ale tez nie jakos szybko, mialem nadzieje, ze wlaczyl sie VSA. Zawrocilem, przejechałem sie raz jeszcze i tym razem nic. Inna sprawa, ze na nierownosciach jak puszcze kierownice to rusza sie lekko na lewo i prawo, nie jakos dramatycznie, nie wiem czy to normalne. Inna kwestia, czasami przy skrecie czuje np przy pogłębianiu skretu np przy 40km/h ze opor wspomagania w pewnym momencie maleje. Czy to normalne w tym samochodzie? Czy tez jest cos nie tak z maglownica? Poglebienie skretu na rondzie mozna wytlumaczyc VSA, ale co z ruchami kierownicy na dziurach i zmiana sily wspomagania po mocnym skrecie?

#motoryzacja
#honda
  • 6
@matiit
@WatchYourBack
@WatchYourBack
@matiit
Dolalem płynu do wspomagania, bo był na minimum. Pojezdzilem po rondach i bylo ok, nic zlego sie nie dzialo, sila wspomagania malala tylko przy mocnym skrecie - wiadomo kierownica probuje na skreconych kolach odbic. Niepokoi mnie tylko, bo nie wiem czy to normalne: ruchy kierownicy na lewo i prawo, bez wyrywania, tylko jak puszcze kierownicę, sa male ale jednak sa, np przy jezdzie po kostce - tylko na
@matiit zwykle zimowe 15stki. Na parkingu jak skrece kierownica o kilka stopni to kierownica mi odbija, nie jest tak, ze zostaje w tym samym punkcie no chyba, ze skrece mocniej ale podstawowy zakres 15-30 stopni skretu i wraca do punktu zero.