Mirki wiecie co oznacza ta kontrolka? Zapaliła się i migała podczas jazdy, przy przyspieszaniu na niskich obrotach. Jechałem dalej, nic się nie zmieniło w pracy silnika. Jak wyłączyłem i włączyłem silnik to zniknęło. Edit: samochód to ford mondeo 2007r, 2,0l diesel Edit 2:chodzi mi o lewą kontrolkę, niezapięte pasy i ostrzeżenie o niskiej temperaturze każdy wie jak wygląda #motoryzacja
@i-marszi: @WTFaydh: @benzdriver: @JusTQL: Ta kontrolka ma więcej znaczeń niż tylko świece żarowe. Ktoś w Fordzie stwierdził, że zajebistym pomysłem będzie sygnalizowanie sprężynką wielu różnych błędów. Biorąc pod uwagę to, że jest to 2.0 TDCi na #!$%@? pompie, do tego wymienione objawy, diagnoza jest tylko jedna. #!$%@? wtryski. Jak wiadomo, pompa w 2.0 TDCI zrobiona jest z gównolitu powlekanego gumą do żucia, rotor pompy łuszczy obudowę i te
@jaceks653: bardzo dobre , 200 k nalotu na jednym komplecie wtryskiwaczy ? pokaż która niemiecka konkurencja z 2007 roku tyle potrafi ? połowę może 120 jak ktoś dbał i lał dodatki do takiego ołdi albo pastucha b6
@jaceks653: Miałem wcześniej VW Borę z silnikiem 1.9 TDI. Model silnika AJM. Też miałem z nim problemy. Pompowtryski do wymiany po 180 000 kilometrach, następnia padła uszczelka pod głowicą, ale to normalne w AJMach. Przebieg w 100% pewny.
@jaceks653: nie wiem po co uszczypliwości :) najlepiej sprawdza sie temat swoim portfelem , niech za rekomendację posłuży Ci fakt że kupiłbym takie auto raz jeszcze , miejsca dużo , prowadzenie jak to ford b.dobre , nigdy mnie nie zawiódł , ani razu nie wzywałem lawety chociaż poprzedniej zimy raz nie odpalił ( z mojej winy , zostawiłem pusty zbiornik i przyszły mrozy ), serwis nie zabija , da się tym
@jaceks653: Mylisz pojęcia. Dla samego silnika to jest nic, ale problem pojawia się z osprzętem, który się po prostu zużywa. Sam blok silnika, głowica, itp. wytrzymają, ale pompa, pompowtryski, itp. które pracują pod ogromnym obciążeniem po prostu siadają. To tak jakby Ci padła turbina po 200k kilometrów i miałbys pretensje do producenta, że zrobił #!$%@? silnik. Jak Ci pada dysk w laptopie to też cały laptop jest #!$%@??
nie do #!$%@? to jest benzyna r4 w mondeo, diesel niestety ma wadliwą pompę ktora podaje paliwo na listwę a opiłki zabijają wtryski, tak jak kolega napisał. Regeneracja pompy albo nowa i wtryski. Pomimo że to mk3 2007 koszt naprawy przekroczy wartość auta. Sprzedaj to za 10k i kup benzynę. Ja smigam bez gazu i taniej wychodzi niż diesel, bo nic się nie psuje
Pozwoliłeś głupiutki narodzie rządzić PiS-owi bo się obraziłeś na Tuska, ośmiorniczki, zegarek Nowaka i OFE więc teraz zbierasz tego plony jakimi jest rozpie*dol prawny czy wizytacja przestępców u głowy Państwa śmiejących się do wspólnych zdjęć.
Edit: samochód to ford mondeo 2007r, 2,0l diesel
Edit 2:chodzi mi o lewą kontrolkę, niezapięte pasy i ostrzeżenie o niskiej temperaturze każdy wie jak wygląda
#motoryzacja
Ta kontrolka ma więcej znaczeń niż tylko świece żarowe. Ktoś w Fordzie stwierdził, że zajebistym pomysłem będzie sygnalizowanie sprężynką wielu różnych błędów.
Biorąc pod uwagę to, że jest to 2.0 TDCi na #!$%@? pompie, do tego wymienione objawy, diagnoza jest tylko jedna. #!$%@? wtryski. Jak wiadomo, pompa w 2.0 TDCI zrobiona jest z gównolitu powlekanego gumą do żucia, rotor pompy łuszczy obudowę i te
Komentarz usunięty przez autora
kody błędów dla tej marki mnie nie interesują
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@sailor_73:Na przełomie 2003/2004 był już lifting, wtedy też została poprawiona blacharka, pompa, itp. Może masz model z 2003, a sprzedany w 2004?
Komentarz usunięty przez autora