Wpis z mikrobloga

Jak to jest, że w #projectcars po kilkunastu przejazdach zrobiłem dosyć lekko 8:15 na Nordschleife - Nürburgring, a w #assettocorsa po mniej-więcej tylu samych przejazdach 8:50? Na początek bez zmian ustawień gram w obie gry, w ogóle zero odczuć jeżeli chodzi o #assettocorsa, standardowe ustawienia #forcefeedback są do dupy, a nie o to chodzi w grach, nie po to są presety (gram na #g29). Chociażby ostatnia prosta, gdzie jest bardzo długi zakręt w lewo, w PC czuję, że przy prędkości coś mną podrzuca, tj grawitacja ma mniejsze przyciąganie niż siła oddziałująca do przodu, ze względu na prędkość, czemu tego wcale nie czuć w AC? Tym bardziej, że ewidentny uskok jest w tym miejscu. Jechałem specjalnie tym samym autem, BMW M1. (nie śmiejcie się z czasów, jestem hardo początkujący, ale przygotowuję się do następnego sezonu #acleague)
  • 17
@radd00: Nie dodałem w sumie, ze chodzi o seryjną wersję. Ale rzeczywiście moc ta sama, ale przyspieszenie 4,19 i 4,9 robi różnice, może to przez to. Myślałem, że te same auta są w tych grach.
@iso9001: Akurat FFB w Project Cars zjada ten z AC na śniadanie. Nie wiem kiedy grałeś w PC - możliwe, że domyślny setup zaraz po premierze był słaby (teraz jest nazwany chyba klasycznym), ale FFB w AC bez modów z LUTowaniem jest IMO niegrywalny - przynajmniej na kołach z zębatkami. Project Cars ma moim zdaniem najlepszy fabryczny FFB jaki widziałem w grach bez modowania.

Poza tym to różne gry i nawet
@RealAKP: @damian_co_dalej: Oni tak chyba na serio. Większość ludzi mających słabe pojęcie o symulatorach uwielbia FFB na którym kierownica chodzi ciężko jak w czołgu (realizm). Najlepiej żeby wibrowała zrzucając połowę rzeczy ze stołu podczas jazdy po kerbach. Wszystkie simcade i quasi-symulatory mają takie domyślne ustawienia.
Ja kiedyś na DFGT jeździłem podobnie, ale w Richard Burns Rally. Pamiętam że na którymś z niemieckich odcinków z moda (asfaltowe nitki między winiarniami, nie