Takie walentynki w tym roku :3 Abarth 595C ze skladanym dachem i 180-konnym 1.4 T-Jet. Manual, kolory akapu i głośny wydech Record Monza. Jeśli mirki mają pytania to czekam, auto do piątku w moich rękach :) #carburator <-- mój tag z testami aut #motoryzacja #samochody #abarth
PS test volvo gotowy, jeszcze pozostało mi załadować 1 film na yt i cała publikacja będzie sfinalizowana. Wiem, ze pare osób czekało na v40 :)
@macq2309: jakie spalanie po mieście? stabilny w zakrętach? jak z wyciszeniem? głośno w środku podczas jazdy? pozycja za kierownicą wygodna? wydaje się bardzo ciasny
@sebawo: Ale ja serio pytam. Mam wrażenie że te nowsze konie mechaniczne są słabsze niż te starsze. Lata temu jeździłem na nauce jazdy Clio 1.2T które było w miarę lekkie i 101KM. Miałem już swoje auto w tym czasie - Mazda 626 GE 1.8 90KM. I Mazdą jeździło się dużo dużo żwawiej
@PanKracy582: wiek nie ma tu nic do rzeczy za bardzo, niejedna 20 letnia dwulitrówka jest bardziej elastyczna niż te dzisiejsze mikrusy ze ślimakami ( ͡°͜ʖ͡°) Tym T się po prostu próbuje dodać dynamiki do silnika, który co do zasady dynamiczny być nie może, nie po to został skonstruowany. Dziś abarth sygnuje takie 1.4T, w amg masz zwykłe R4, w tym kierunku to idzie i
@PanKracy582: na jedynce na pewno, na dwójce moooże, na trójce nie. No chyba ze na wodzie, śniegu i lodzie ( ͡°͜ʖ͡°) @kuraku: nie dziwię się, ale czarny fajniej strzela z wydechu niż ten żółty @BLKauto: już dziś jeździłem, wystarczy nawiew na 32 stopni ( ͡°͜ʖ͡°) @szaremyszki: 1.4 T-Jet 16 V 180 koni,
@szaremyszki: lol. W takim razie co dokładnie chcesz wiedzieć? Vin ci mogę później napisać @sebawo: w octavii to i 1.0 tsi pakują ( ͡°͜ʖ͡°) @PanKracy582: żeby z wolnossącego silnika wycisnąć 180 koni to co najmniej 2.0 by się przydało, myśle ze taki silnik w małej 500 to by byla trochę przesada, No i przód ważyłby jeszcze więcej.
@macq2309: przecież taki mały 1.4 z turbiną to najlepsze co może być w takim małym aucie xD no tak, najlepiej by było tam w----ć wielkie V6 i zrobić z auta podsterownego kloca :f
Ale ja serio pytam. Mam wrażenie że te nowsze konie mechaniczne są słabsze niż te starsze.
@PanKracy582: Mazda mogła mieć wyższy moment obrotowy. To jest główne kryterium jeżeli chodzi o przyśpieszenie a nie KM (choć te dwie wartości są od siebie zależne).
Abarth 595C ze skladanym dachem i 180-konnym 1.4 T-Jet.
Manual, kolory akapu i głośny wydech Record Monza.
Jeśli mirki mają pytania to czekam, auto do piątku w moich rękach :)
#carburator <-- mój tag z testami aut
#motoryzacja #samochody #abarth
PS test volvo gotowy, jeszcze pozostało mi załadować 1 film na yt i cała publikacja będzie sfinalizowana. Wiem, ze pare osób czekało na v40 :)
Pali kapora na rękawie i zapiętej trójce?
stabilny w zakrętach?
jak z wyciszeniem? głośno w środku podczas jazdy?
pozycja za kierownicą wygodna? wydaje się bardzo ciasny
Ale ja serio pytam. Mam wrażenie że te nowsze konie mechaniczne są słabsze niż te starsze.
Lata temu jeździłem na nauce jazdy Clio 1.2T które było w miarę lekkie i 101KM. Miałem już swoje auto w tym czasie - Mazda 626 GE 1.8 90KM.
I Mazdą jeździło się dużo dużo żwawiej
tych nowych 1.2T czy 1.0T czy innych takich silniczków nie ma z czym porównać z lat 90, więc bardzo możliwe, że 1.8 z mazdy lepiej się jeździło.
Niby tak niby nie.
Mazda miała chyba 15 lat a Clio ze 2 miesiące.
Ja wiem ze od dużej pojemności lepsza jest jeszcze większa pojemność xD
Tym T się po prostu próbuje dodać dynamiki do silnika, który co do zasady dynamiczny być nie może, nie po to został skonstruowany. Dziś abarth sygnuje takie 1.4T, w amg masz zwykłe R4, w tym kierunku to idzie i
@kuraku: nie dziwię się, ale czarny fajniej strzela z wydechu niż ten żółty
@BLKauto: już dziś jeździłem, wystarczy nawiew na 32 stopni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@szaremyszki: 1.4 T-Jet 16 V 180 koni,
Ciekawe jestem konfrontacji czegoś takiego z odpowiednikiem bez suszarki. Pewnie by dostało po dupie strasznie xD
Mówisz że jak tam zmieścić coś innego... Ale co za różnica czy 1.4T czy 2.0T? Nikt nie każe dokładać cylindrów
@sebawo: w octavii to i 1.0 tsi pakują ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PanKracy582: żeby z wolnossącego silnika wycisnąć 180 koni to co najmniej 2.0 by się przydało, myśle ze taki silnik w małej 500 to by byla trochę przesada, No i przód ważyłby jeszcze więcej.
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@PanKracy582: Mazda mogła mieć wyższy moment obrotowy. To jest główne kryterium jeżeli chodzi o przyśpieszenie a nie KM (choć te dwie wartości są od siebie zależne).