Wpis z mikrobloga

Takie walentynki w tym roku :3
Abarth 595C ze skladanym dachem i 180-konnym 1.4 T-Jet.
Manual, kolory akapu i głośny wydech Record Monza.
Jeśli mirki mają pytania to czekam, auto do piątku w moich rękach :)
#carburator <-- mój tag z testami aut
#motoryzacja #samochody #abarth

PS test volvo gotowy, jeszcze pozostało mi załadować 1 film na yt i cała publikacja będzie sfinalizowana. Wiem, ze pare osób czekało na v40 :)
Pobierz
źródło: comment_zeZIJta2RxWXJZoaKvt6PXQP29vHA5Ut.jpg
  • 21
@sebawo:
Ale ja serio pytam. Mam wrażenie że te nowsze konie mechaniczne są słabsze niż te starsze.
Lata temu jeździłem na nauce jazdy Clio 1.2T które było w miarę lekkie i 101KM. Miałem już swoje auto w tym czasie - Mazda 626 GE 1.8 90KM.
I Mazdą jeździło się dużo dużo żwawiej
@PanKracy582: wiek nie ma tu nic do rzeczy za bardzo, niejedna 20 letnia dwulitrówka jest bardziej elastyczna niż te dzisiejsze mikrusy ze ślimakami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tym T się po prostu próbuje dodać dynamiki do silnika, który co do zasady dynamiczny być nie może, nie po to został skonstruowany. Dziś abarth sygnuje takie 1.4T, w amg masz zwykłe R4, w tym kierunku to idzie i nic
@macq2309:
Ciekawe jestem konfrontacji czegoś takiego z odpowiednikiem bez suszarki. Pewnie by dostało po dupie strasznie xD

Mówisz że jak tam zmieścić coś innego... Ale co za różnica czy 1.4T czy 2.0T? Nikt nie każe dokładać cylindrów
@szaremyszki: lol. W takim razie co dokładnie chcesz wiedzieć? Vin ci mogę później napisać
@sebawo: w octavii to i 1.0 tsi pakują ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PanKracy582: żeby z wolnossącego silnika wycisnąć 180 koni to co najmniej 2.0 by się przydało, myśle ze taki silnik w małej 500 to by byla trochę przesada, No i przód ważyłby jeszcze więcej.
Ale ja serio pytam. Mam wrażenie że te nowsze konie mechaniczne są słabsze niż te starsze.


@PanKracy582: Mazda mogła mieć wyższy moment obrotowy. To jest główne kryterium jeżeli chodzi o przyśpieszenie a nie KM (choć te dwie wartości są od siebie zależne).