Wpis z mikrobloga

Kontynuacja wczorajszego wpisu: http://www.wykop.pl/wpis/22216375/przygotowania-do-koncertu-wiecej-napisze-jutro-git/

Koncert się udał, choć przyznam, że dosyć niewygodnie się gra w garniturze ;)

Był to koncert pożegnalny mojego zespołu z którym gram od ponad 2 lat. Było to powiązane z inną uroczystością, stąd też taka ładna sala, wystrój i organizacja. Graliśmy głównie covery + kilka utworów własnych. Teraz każdy idzie w swoją stronę. Oni wracają do swoich miast..., a ja mam teraz więcej czasu na resztę moich zespołów i projekty ;)

Trafiłem do zespołu przypadkiem, bo akurat grałem na gitarze akustycznej w pewnym klubie i się mnie spytali czy nie szukam zespołu, bo akurat szukają gitarzysty. Już po pierwszej próbie wiedziałem, że do siebie pasujemy, bo zgrywaliśmy się świetnie. W zespole sami doświadczeni muzycy, perkusista gra od 12 lat, a gitarzysta/wokalista od 8. Poza basistą. Basista trochę krócej ;)

Próby mieliśmy 2 razy w tygodniu po 2-3 godziny. Według mnie wydaje się spoko, bo jako zespół ze sobą zagraliśmy ponad 500 godzin. I jak tak dużo się ze sobą spędza czasu to po prostu ciężko potem coś zagrać źle.

Mimo, że przed wczorajszym koncertem nie mieliśmy w pełnym składzie próby od miesiąca, to wyszło bardzo dobrze.
Małe błędy zawsze się zdarzają. W końcu nie jesteśmy profesjonalnymi muzykami, wszyscy traktują to jako Hobby. Na poważnie, ale jednak wciąż Hobby.

I jeżeli gracie ze sobą długo, to takie błędy bardzo łatwo i szybko się naprawia ;)

To jest pewnego rodzaju więź, że wiesz co drugi muzyk w danym momencie myśli. Dlatego często boję się grać koncerty z nieznanymi mi ludźmi. Jeżeli nie znam osoby, jej charakteru, jej stylu grania i umiejętności to często ciężko mi się dostosować.