Wpis z mikrobloga

Nudno dziś jakoś to może pogadamy sobie o Panu Pinkasie i jego poglądach na branżę #epapierosy
Pod tym linkiem znajdują się odpowiedzi na poselską interpelację, gdzie to czytamy m.in.
Ad. 9. W świetle art. 8 ust 1. ustawy zakaz reklamy odnosi się nie tylko do pojemników zapasowych lub rekwizytów tytoniowych ale także do produktów imitujących te wyroby.
czytamy też
Ad. 4 i 5. Zamieszczanie na stronie internetowej opisu działalności firmy lub jej logo nie jest dopuszczalne, jeśli ich brzmienie lub wizerunek spełnia przesłanki właściwe dla reklamy zakazanej przepisami znowelizowanej ustawy.
a także
Ad. 11. Sprzedaż gliceryny, glikolu oraz aromatów do tworzenia własnego e-liquidu, który, jak można rozumieć, będzie stanowił pojemnik z płynem zawierającym nikotynę do ponownego napełniania papierosów elektronicznych, w opinii Ministerstwa Zdrowia wypełnia przesłanki złamania zakazu reklamy i promocji w odniesieniu do rekwizytu tytoniowego (Ktoś to rozumie???)

Jak tak dalej pójdzie to zostanie mi, Panu Od Marketingu, zacytowanie klasyka: Żegnajci dobrzy ludzia, odchodzu
  • 7
Przekonanie o własnej nieomylności i wiedzy absolutnej w wykonaniu Pinkasa


@xardas060: na szczęście, jak sam zauważył, jego opinie nie są wiążące.
Ja jednak nie pierwszy rok kulam się po tym świecie i mam uzasadnione obawy, że inny Pinkas objawi się wkrótce z już wiążącymi.